loading...

کلوپ دانلود

نرم افزار

آخرین ارسال های انجمن
محمد بازدید : 985 پنجشنبه 21 فروردین 1393 زمان : 6:45 نظرات (0)

 

در این پست از ایرانی دیتا Hippo Animator 3.4.5210 نرم افزاری مفید و کاربردی جهت طراحی و ساخت فیلم و انیمیشن های حرفه ای برای وب سایت های اینترنتی بکار برده شود. یکی از ویژگی های این نرم افزار سازگار بودنش با ۹۹ درصد مرورگر های وب در دسترس و محبوب مانند Internet Explorer ۶, ۷, ۸, ۹, Firefox, Chrome, Safari, Opera, iPhone, iPad, Windows Phone و Android می باشد. شما حتی بدون داشتن هیچ گونه دانشی در زمینه کد نویسی می توانید از این برنامه برای ساخت و طراحی انیمیشن های HTML، CSS، SVG، Flash، Silverlight، Java، javascript، VML، GIF، banner animation، canvas animation و همچنین تبدیل تصاویر به فیلم، تبدیل عکس به avi، طراحی وب سایت و طراحی HTML, DHTML پویا و به طور کلی هر نوع انیمیشنی که در وب سایت ها بکار برده می شود، استفاده کنید.

 

برای دیدن مطلب اینجا کلیک کنید

محمد بازدید : 886 چهارشنبه 30 مرداد 1392 زمان : 15:43 نظرات (0)

آخرین آپدیت آنتی ویروس East Nod32 Antivirus 5

آخرین آپدیت آنتی ویروس Eset Nod32 Antivirus 5 بصورت آفلاین برای بروز رسانی و امنیت بیشتر سیستم و فایلهای شما منتشر شده است و بدون نیاز به سرورهای آنتی ویروس آن را می توانید آپدیت نمایید . (more…)

 

 
محمد بازدید : 495 سه شنبه 29 مرداد 1392 زمان : 12:46 نظرات (0)

The Uniform Server نرم افزاری شبیه ساز سرورهای اینترنتی جهت استفاده توسعه دهندگان وب برای اجرای نرم افزارهای تحت وب می باشد با این تفاوت که هنگام استفاده از این نرم افزار دیگر نیازی به وجود سرور واقعی نخواهد بود و The Uniform Server با شبیه سازی مجازی سرور نیاز توسعه دهندگان به سرور واقعی را از بین برده و تحت ویندوز به اجرا و تست نرم افزارهای آنها اقدام می نماید. این نرم افزار به آخرین نسخه های Apache2, Perl5, PHP5, MySQL5, phpMyAdmin ارتقاء یافته است بنابراین در اجرای برنامه های تحت وب که نیازمند به php و mysql و perl نوشته شده اند و نیاز به اجرا برروی سرورهای apache دارند مشکلی وجود نخواهد داشت. پشتیبانی از ssl server , ftp server و email server نیز باعث می شود اکثر نیازها برطرف شده و تست نرم افزارها به راحتی در حالت های مختلف نیز بررسی گردد. این نرم افزار همانند سرورهای واقعی به ارائه فایل های log و error اقدام میکند و این مسئله باعث عیب یابی راحتتر برنامه های تست شده برروی آنها می شود. باتوجه به بدون نیاز نصب بودن نرم افزار The Uniform Server به راحتی برروی دیگر کامپیوترها و حافظه های usb قابل استفاده می باشد.

The Uniform Server شبیه سازی سرورهای رایانه ای The Uniform Server 8.9.1
محمد بازدید : 518 دوشنبه 28 مرداد 1392 زمان : 22:52 نظرات (1)

Leawo Total Media Converter Ultimate نرم افزاری کامل و در واقع ۷ نرم افزار درون یک نرم افزار می باشد که تمامی امکانات لازم دنیای مالتی مدیا را در اختیار کاربر قرار میدهد. از تبدیل انواع فرمت های ویدیویی و صوتی HD و SD ، تبدیل DVD و Blu-Ray ، دانلود و تبدیل فرمت ویدیوهای آنلاین ، رایت انواع لوح های فشرده dvd و blu-ray و همچنین ویرایش ویدیوها و صوت ها از جمله سرفصل های امکانات این نرم افزار می باشد. ریپ کردن dvd های معمولی و بلو-ری و تبدیل آنها به فرمت های معمول و همچنین تبدیل فرمت انواع فایل های رسانه برای گوشی های موبایل که شامل ۱۸۰ نوع فرمت ویدیویی و صوتی می شود. تبدیل ویدیوهای دو بعدی به سه بعدی با ۶ نوع متد پیشرفته جدید و همچنین ویرایش ویدیوها نظیر بریدن قسمت های ناخواسته،تنظیم رنگ و روشنایی،سانسور، کرپ،افکت گذاشتن،پشتیبانی از ویدیوهای HD و ۱۰۸۰p به بالا از دیگر قابلیت های مهم نرم افزار محسوب می شود. رایت انواع لوح های فشرده ویدیویی و صوتی به صورت dvd و انواع بلو-ری به همراه قابلیت ساخت منو برای دی وی دی با داشتن ۴۰ نوع قالب از پیش ساخته شده آماده از دیگر امکانات نرم افزار محسوب می شود. تنظیم پارامترهای مهم نظیر کیفیت صدا و تصویر و دیگر پارامترهای ریز ویدیو و صوت در هنگام خروجی گرفتن نیز باتوجه به اهمیت در زمینه حجم و کیفیت صدا و تصویر نیز در نرم افزار تعبیه شده است که حرفه ای ها میتوانند خود به تنظیم دقیق بپردازند و کاربران معمولی نیز از پارامترهای high و low و medium استفاده کنند.

total media converter ultimate ابزار کامل مالتی مدیا Leawo Total Media Converter Ultimate 6.1.0.0
محمد بازدید : 741 پنجشنبه 30 آذر 1391 زمان : 0:04 نظرات (0)

myTV نرم افزاری قدرتمند، جذاب و بسیار کوچک می‌باشد که به‌وسیله آن می‌توانید شبکه‌های تلویزیونی و رادیویی فارسی و خارجی را با کیفیت و سرعت بسیار مناسب به صورت آنلاین از اینترنت دریافت کنید. دسترسی به شبکه‌های سراسری، شبکه‌های استانی، شبکه‌های جهانی، شبکه‌های خارجی، پخش زنده حرمین معصومین، شبکه‌های رادیویی فارسی، موسیقی‌های ایرانی و خارجی، اضافه کردن شبکه‌های دلخواه، مشاهده جدول زمان‌بندی پخش برنامه ها و… از ویژگی‌های نرم افزار تلوزیون من می باشند. این نرم افزار فارسی و فوق العاده کاربردی را هم اکنون از وب سایت دانلودها دریافت کنید.

myTV2 تماشای آنلاین رادیو و تلویزیون های فارسی و خارجی با myTV 3.5
محمد بازدید : 584 پنجشنبه 30 آذر 1391 زمان : 0:04 نظرات (0)

ویندوز ۷ یکی از کاملترین ویندوزهای ارائه شده توسط شرکت عظیم مایکروسافت است که برخی از کاربران آن را نسخه ی کامل شده ی ویندوز ویستا می دانند .یکی از بهترین نگارشهای این ویندوز نسخه Ultimate می باشد که کاربران زیادی از این نسخه استفاده می کنند . سایت دانلود ها این ویندوز را به همران آخرین آپدیت آماده دانلود کرده است که نسخه IE 9 نیز در این ویندوز وجود دارد . این ویندوز به صورت کاملا اورجینال آماده شده است و برای اکتیو کردن آن می بایست از نرم افزارهای گذاشته شده در ادامه مطلب استفاده کنید .

| دانلود نسخه ۳۲ و ۶۴ بیتی ویندوز سون ، آپدیت شده December 2012 |

Windows 7 Ultimate دانلود ویندوز سون آپديت ماه آذر Windows 7 Ultimate SP1 x86 x64 December 2012
محمد بازدید : 547 پنجشنبه 30 آذر 1391 زمان : 0:02 نظرات (0)

Registry Booster نرم افزاری معتبر و برنده جایزه های نرم افزاری جهت رفع مشکلات ویندوز ناشی از رجیستری می باشد. سرعت ویندوز کاهش یافته است؟ خطاهای سیستمی مختلفی دریافت میکند؟ ویندوز کرش می شود؟ سرعت اجراهای نرم افزارها کاهش یافته است؟ تمامی اینها ممکن است در رجیستری ویندوز داشته باشد. رجیستری را قلب ویندوز می دانند ، در این قسمت تنظیمات نرم افزارها و ویندوز موجود است. وقتی کاربران نرم افزاری را نصب یا حذف میکنند و همچنین دیگر فرایندهای ویندوز به مرور زمان سبب تغییرات در این بخش خواهد شد. روزانه ورودی ها و خروجی های زیادی از رجیستری ایجاد می شوند. به همین دلیل رجیستری یکی از مناطق حساس و تحت خطر ویندوز محسوب می شود. اگر به فکر سلامت ویندوز هستید باید به این بخش نیز توجه کنید. با استفاده از نرم افزار Registry Booster میتوانید مشکلات را حل و تعمیر کنید و رجیستری یکپارچه سازی نمایید. این نرم افزار دارای موتور قدرتمند و هوشمند است با اسکن عمیق رجیستری مشکلات را یافته و حل خواهد کرد. ورودی ها نامعتبر و اضافی حذف خواهند شد و در نتیجه سرعت اجرایی ویندوز افزایش خواهد یافت. با یکپارچه سازی رجیستری دسترسی به تنظیمات آن با سرعت بیشتری انجام خواهد شد و در نتیجه سرعت اجرای نرم افزارها و ویندوز نیز افزایش می یابد. قابلیت دیگر Registry Booster توانایی ایجاد نسخه های پشتیبان منظم از رجیستری ویندوز و ذخیره انهاست. به این ترتیب میتوانید وقتی رجیستری دچار مشکلات عدیده شد ، با بازگردانی و restore نسخه پشتیبان سالم ، رجیستری و ویندوز را به حالت اولیه برگردانید.

Registry Booster رفع مشکلات رجیستری ویندوز Registry Booster 2013 v6.1.1.0
آرش بازدید : 662 پنجشنبه 13 مهر 1391 زمان : 12:39 نظرات (0)

سرانجام پس از گذشت تقریبا 1 سال کمپانی آویرا نسخه جدید از چتر امنیتی خود را روانه بازار کرد. نسخه ای که برای عموم در دانلود رایگان Avira 2013 در نظر گرفتیم نسخه نهایی Avira Professional Security 2013 میباشد که یک چتر محافظتی و امنیتی اینترنتی است. آنتی ویروس آویرا 2013 متناسب برای انواع سیستم های شخصی و سیستم های بیزینسی (تجاری) است که میتوانید نهایت امنیت در برابر انواع حمله دیجیتالی مانند ویروس ها، کرم ها، تروجان ها، روت کیت ها و ابزارهای تبلیغاتی مزاحم / جاسوس افزار و ... فراهم کند.
آویرا 2013 با دارا بودن رابط کاربری آسان و محیطی جذاب میتواند انتی ویروسی قوی برای سیستم های شرکتی و یا افراد آماتور هم باشد. کمپانی آویرا با دارا بودن میلیون ها کاربر در سرتاسر جهان و همچنین تکنولوژی فوق پیشرفته تشخیص ویروس ها هرساله برنده آوارد و جایزه های مختلف در زمینه نرم افزار های امنیتی میشود. آنتی ویروس آویرا 2013 از سه بخش اصلی تشخیص (DETECTION) با نام های AntiPhishing, Rootkit Protection و AntiBot تشکیل شده است که همراه با یک اسکنر فوق العاده قوی میتواند نهایت امنیت را در سیستم شما برقرار کنند. علاوه بر این حفاظت از ایمیل یکپارچه (POP3، IMAP و SMTP) و HTTPS برای حفاظت از ویروس های اینترنتی و مقابله در برابر اسپم ها از ویژگی های دیوار آتش قدرتمند این نرم افزار است. هم اکنون بخش های از این نرم افزار امنیتی را به شما معرفی میکنیم:

دانلود آنتی ویروس آویرا 2013 نسخه حرفه ای - Avira Professional Security 2013 13.0.0.2681 Final

بخش تشخیص (DETECTION)

  • اسکنری قدرتمند برای تشخیص سریع ویروس های شناخته شده، کرم ها و تروجان ها
  • AntiPhishing : برای محافظت از اطلاعات در برابر کلاهبردارها
  • Rootkit Protection : حفاظت از سیستم در برابر نرم افزار مخرب که آنتی ویروس های معمولی قابلیت تشخیص آن را ندارند
  • AntiBot : محافطت سیستم در برابر هکر ها و متوقف کردن خودکار فعالیت های هک

بخش پیشگیری (PREVENTION)

  • Real-Time Protection : گاردی قدتمند با اسکن آنی برای محافظت سیستم در برابر نرم افزار های مخرب
  • FireWal : دیوارآتشی در بین سیستم شما و دنیای اینترنت برای کنترل ترافیک، شبکه و انواع ویروس های اینترنتی
  • ProActive : ابزاری قدرتمند برای جلوگیری از تهدیدات ناشناخته
  • AHeAD : تکنولوژی برای بازرسی علائم مشکوک
  • Web Protection : حفاظت و جلوگیری کاربران برای ورود به سایت های مخرب
  • AntiDrive : کنترل و بلوک کردن فایل های مخربی که دانلود میشود
  • Mail Protection : حفاظت از ایمیل، ایمیل های آلوده به تروجان و از گسترش ایمیل های آلوده جلوگیری میکند

بخش قرنطینه و تعمیر (QUARANTINE AND REPAIR)

  • تعمیر کلی بخش آسیب دیده توسط ویروس و عفونتی و یا به حداقل رساندن اختلالات
  • مدیریت کامل قرنطینه برای جدا سازی فایل های آلوده و مشکوک

محافظت و بهینه سازی در برابر نرم افزار های مخرب

  • اسکن سیستم بصورت مداوم و آنی برای تشخیص نرم افزار های مخرب به سبک اسکن سنتی
  • پشتیبانی کامل IPv6 در پروتکل استاندارد آدرس های اینترنتی , آویرا از شما در دنیای آنلاین امروز و فردا محافظت میکند
  • اکتشاف و شناسایی پیشرفته ویروس و دفع کردن حملات ناشناخته
  • بررسی و حفاظت پروتکل های HTTPS و بررسی ترافیک های داده برای ویروس ها و تروجان ها , بخش AntiDrive-اجازه می دهد تا آدرس های فیشینگ و نرم افزارهای مخرب بصورت خودکار مسدود شود
  • حفاظت از تمامی خطوط ایمیل (POP3، IMAP و SMTP)، پیام های ورودی، خروجی و ضمیمه های پیوست شده به ایمیل ها
  • فایروال آویرا بر تمامی ترافیک ورودی و خروجی شبکه کنترل و نظارت دارد
  • حجم کم بروزرسانی ها
  • ابزاری برای کنترل فرزندان و محدودسازی کارها
  • نهایت سرعت و قدرت در اسکن و ویروس یابی سیستم
  • اطلاع رسانی جامع باعث میشود تا مدیران سریع به شناسایی آسیب پذیری های شبکه رسیدگی کنند
  • پشتیبانی SNMP اجازه می دهد تا فرایندهای مربوط به امنیت در داخل سیستم فرستاده شود
  • قابلیت مدیریت قرنطینه و اقدام فوری برای جدا شدن و سازماندهی فایل های آلوده و مشکوک
  • طبقه بندی نرم افزارهای مخرب در زمان واقعی و سیستم اسکن بسیار سریع (جدید)
  • مشاور ایمنی وب سایت برای رتبه بندی امنیت در جستجوی شما (جدید)
  • AntiPhishing پیشرفته برای حفاظت بلادرنگ در برابر craftiest کلاهبرداری ایمیل (جدید)
  • حفاظت از شبکه های اجتماعی همانند فیسبوک و دیگر سایت های اجتماعی (جدید)
آرش بازدید : 523 سه شنبه 11 مهر 1391 زمان : 18:57 نظرات (0)

PcSuite Booster Pro نرم افزاری حرفه ای از سایت دانلود رایگان برای بهینه سازی پردازش سیستم در هنگام اجرا و یا کار با نرم افزار یا بازی برای اجرای بهتر و نهایت بهره بردن از قدرت پردازشی سیستم است. اگر شما سیستم معقولی دارید و در هنگام بازی کردن و یا استفاده از نرم افزار های سنگین دچار مشکل پردازشی و یا کمبود حافظه میشوید به کمک این نرم افزار مشکل شما براحتی حل میشود، چرا که میتوانید تمامی خرده پردازش های سیستم را مدیریت کنید. در واقع نرم افزار PcSuite Booster Pro با جلوگیری از پردازش های اضافی، توابع و بهینه سازی حافظه، سیستمی ایده آل برای اجرای برنامه و بازی ها بوجود می آورد تا در هنگام بازی دچار لکه پردازشی در روند بازی نشوید. همچنین ایجاد پروفایل های متعدد با دسته بندی خاص برای نوع پردازش به عنوان مثال پردازش یا بهینه سازی برای تصاویر، بازی و ... از قابلیت های کاربردی نرم افزار بالا بردن توان پردازش سیستم است.

نرم افزار بالا بردن توان پردازش سیستم - PcSuite Booster Pro 1.4

ویژگی های نرم افزار نرم افزار بالا بردن توان پردازش

  • ایجاد پروفایل برای نوع پردازش به عنوان مثال پردازش یا بهینه سازی برای تصاویر، بازی و ...
  • تقویت کننده خودکار و ارائه عملکرد بهتر برای برنامه های کاربردی
  • رابط کاربری جذاب
  • دارای حالت Expert برای خوب کوک کردن سیستم
  • بدون نیاز به درخواست ریستارت سیستم در هیچ زمان
  • مناسب برای تمام سیستم های عامل ویندوز
  • ایده آل برای نوت بوک و کامپیوترهای قدیمی
  • افزایش کارایی سیستم (حافظه، قدرت پردازش)
  • دارای حالت Turbo-charger برای سیستم
آرش بازدید : 519 دوشنبه 10 مهر 1391 زمان : 20:47 نظرات (0)

Music Studio نرم افزاری برای مدیریت فایل های صوتی است که تمامی ابزارها و ویژگی های ویرایشی را در خود گنجانده است. این نرم افزار محصول کمپانی قدرتمند Ashampoo میباشد که برای ایجاد، ویرایش، طراحی و تولید موسیقی طراحی شده است. نرم افزار استودیوی موسیقی آشامپو تمامی مراحل ایجاد تا تولید را پوشش داده و از فرمت های FLAC، MP3، OGG، WAV، WMA پشتیبانی میکند. آهنگ ها را براساس نیاز های شخصی خود تنظیم کنید و یا موسیقی ها را با میکروفون ضبط کنید و آن ها از ضعیفترین کیفیت به کیفیت بالا برسانید.
نرم افزار Ashampoo Music Studio با دارا بودن افکت ها و ابزارهای ویرایشی به شما کمک میکند تا بر روی فایل های صوتی خود افکت گذاری کنید. همچنین قابلیت Rip کردن دیسک های Audio Track و ذخیره سازی آن ها با فرمت های محبوب صوتی در سیستم از ویژگی های این نرم افزار است. نهایت دقت را بصورت فریم به فریم در این نرم افزار تجربه کنید. فایل های صوتی ویرایش شده را با فرمت های WMA, MP3, Ogg, FLAC و WAV ذخیره سازی کرده و یا آن ها را بر روی دیسک های سی دی و دی وی دی رایت کنید.

نرم افزار استودیوی موسیقی - Ashampoo Music Studio 4 v4.0.5

ویژگی های نرم افزار استودیوی موسیقی

  • قابلیت Rip کردن دیسک های Audio Track و ذخیره سازی آن ها با فرمت های محبوب
  • دسته بندی فایل های Audio Track بر اساس عنوان، آلبوم، نام خواننده و ...
  • ویرایش حرفه ای فایل های صوتی
  • پشتیبانی از فرمت های صوتی FLAC، MP3، OGG، WAV، WMA
  • پشتیبانی از لیست های پخش M3U, PLS, ASX, P4U, WPL
  • رایت فایل های صوتی بر روی دیسک ها بر اساس Audio CDs, Data CDs, DVDs, Blu-ray Discs
  • قابلیت کشیدن و رها کردن ترک های موسیقی
  • ضبط صدا ها از دستگاه های مختلف , میکروفون و ...
  • دارای افکت های متعدد برای افکت گذاری
  • نهایت کیفیت در خروجی

تعداد صفحات : 33

درباره ما
به نام خدا سلام به تمامی کاربران و دوستان.این وب سایت در یکشنبه 21 خرداد 1391 افتتاح شد. ما می خواهیم نیاز های کاربران اینترنت را رفع کنیم. پس لطفا برای هر چه بهتر شدن وب سایت نظر خود را بگویید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • موضوعات

  • نرم افزار
  • نرم افزار اینترنت
  • نرم افزار کاربردی
  • نرم افزار امنیتی
  • نرم افزار گرافیک
  • سایر
  • سایر سیستم عامل ها
  • مالتی مدیا
  • تصویری
  • مالتی مدیا
  • تصاویر
  • بازی کامپیوتر
  • بازی کنسول
  • مطالب
    آرشیو
  • سه شنبه 25 مرداد 1401
  • جمعه 24 تير 1401
  • شنبه 12 بهمن 1398
  • يکشنبه 07 دی 1393
  • پنجشنبه 04 دی 1393
  • جمعه 21 آذر 1393
  • پنجشنبه 18 ارديبهشت 1393
  • پنجشنبه 11 ارديبهشت 1393
  • چهارشنبه 10 ارديبهشت 1393
  • شنبه 06 ارديبهشت 1393
  • پنجشنبه 28 فروردين 1393
  • پنجشنبه 21 فروردين 1393
  • پنجشنبه 31 مرداد 1392
  • چهارشنبه 30 مرداد 1392
  • سه شنبه 29 مرداد 1392
  • دوشنبه 28 مرداد 1392
  • پنجشنبه 10 مرداد 1392
  • جمعه 20 ارديبهشت 1392
  • جمعه 20 بهمن 1391
  • شنبه 30 دی 1391
  • پنجشنبه 30 آذر 1391
  • شنبه 15 مهر 1391
  • پنجشنبه 13 مهر 1391
  • سه شنبه 11 مهر 1391
  • دوشنبه 10 مهر 1391
  • يکشنبه 09 مهر 1391
  • شنبه 01 مهر 1391
  • چهارشنبه 22 شهريور 1391
  • شنبه 11 شهريور 1391
  • سه شنبه 31 مرداد 1391
  • سه شنبه 17 مرداد 1391
  • يکشنبه 08 مرداد 1391
  • شنبه 07 مرداد 1391
  • جمعه 06 مرداد 1391
  • پنجشنبه 05 مرداد 1391
  • دوشنبه 02 مرداد 1391
  • يکشنبه 01 مرداد 1391
  • شنبه 31 تير 1391
  • جمعه 30 تير 1391
  • پنجشنبه 29 تير 1391
  • چهارشنبه 28 تير 1391
  • سه شنبه 27 تير 1391
  • دوشنبه 26 تير 1391
  • يکشنبه 25 تير 1391
  • شنبه 24 تير 1391
  • جمعه 23 تير 1391
  • پنجشنبه 22 تير 1391
  • چهارشنبه 21 تير 1391
  • سه شنبه 20 تير 1391
  • جمعه 09 تير 1391
  • پنجشنبه 08 تير 1391
  • چهارشنبه 07 تير 1391
  • سه شنبه 06 تير 1391
  • يکشنبه 04 تير 1391
  • شنبه 03 تير 1391
  • جمعه 02 تير 1391
  • پنجشنبه 01 تير 1391
  • چهارشنبه 31 خرداد 1391
  • سه شنبه 30 خرداد 1391
  • دوشنبه 29 خرداد 1391
  • يکشنبه 28 خرداد 1391
  • شنبه 27 خرداد 1391
  • جمعه 26 خرداد 1391
  • پنجشنبه 25 خرداد 1391
  • چهارشنبه 24 خرداد 1391
  • سه شنبه 23 خرداد 1391
  • دوشنبه 22 خرداد 1391
  • يکشنبه 21 خرداد 1391
  • نظرسنجی
    کدام بخش مورد پسند شما بوده است؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 846
  • کل نظرات : 105
  • افراد آنلاین : 16
  • تعداد اعضا : 640
  • آی پی امروز : 125
  • آی پی دیروز : 164
  • بازدید امروز : 168
  • باردید دیروز : 430
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 2,565
  • بازدید ماه : 2,565
  • بازدید سال : 91,263
  • بازدید کلی : 2,222,791
  • کدهای اختصاصی