loading...

کلوپ دانلود

بازی استراتژیک

آخرین ارسال های انجمن
محمد بازدید : 770 شنبه 12 بهمن 1398 زمان : 23:13 نظرات (1)

Stronghold Crusader 1 - جنگ های صلیبی 1 نسخه فارسی یک بازی استراتژی زمان واقعی می باشد که توسط Firefly Studios توسعه و توسط Take-Two Interactive ، Gathering در سال 2002 بعد از Stronghold 2001 برای مایکروسافت ویندوز منتشر شد. قلعه: جنگ های صلیبی از سری بازی های پرطرفدار Stronghold است. تفاوت این نسخه با ورژن قبلی در این می باشد که در قلعه 2001 جنگ های بر زمینه های اروپا تنظیم شده در حالی که در Stronghold Crusader 2002 بر روی جنگ های صلیبی و در منطقه خاورمیانه می باشد.

برای دانلود بازی جنگ های صلیبی 1 نسخه فارسی کلیک کنید

آرش بازدید : 547 شنبه 01 مهر 1391 زمان : 15:39 نظرات (0)

سرانجام پس از گذشت 12 ماه تعریف و تمجید نسخه دوم بازی محبوب Torchlight II که در سبک نقش آفرینی، ماجرایی و اکشن میباشد در 21 سپتامبر 2012 توسط کمپانی قدرتمند Runic Games ارائه شد و سایت دانلود رایگان آن را به اشتراک عموم گذاشت. اکثر گیمرها با این بازی و مخصوصا نسخه اول این بازی آشنایی دارند چرا که این بازی تنها رقیب اصلی بازی دیابلو 2 بشمار می آمد. در Torchlight II تغییرات زیادی انجام شده و نمای بازی نسبت به قبل گرافیکی تر شده است. در بازی 4 کلاس با نام های Berserker, Embermage, Engineer و Outlander وجود دارند که هرکدام دارای قابلیت ها و قدرت های مختلفی هستند.شما باید از بین 4 کلاس موجود هیرو مورد نظر خود را انتخاب کرده و به بازی بپردازید.
بدون شک بازی Torchlight II میتواند رقیب خوبی برای بازی Diablo III باشد چراکه هریک نسبت به دیگری برتری هایی دارند، در بازی Torchlight II بازی نور مشعل 2 هیولا های تشنه به خون به قابلیت تکنفره و بازی بصورت LAN توجه بسیاری شده است و همچنین دارا بودن قابلیت Co-op این قابلیت را میسر میسازد تا بصورت آنلاین و بصورت رایگان با دوستان خود به بازی بپردازید. سرنوشت زمین در داستان شما است و بازی در باران، برف، روز و شب به وقوع میپیوندد. یکی از قابلیت های قابل توجه ای که Runic Games در نسخه دوم این بازی استفاده کرده Torchlight II Editor که به شما امکان ساختن Mod را میدهد تا بتوانید با دوستان خود به رقابلت بپردازید. اگر از علاقه مندان بازی در سبک های RPG هستید پیشنهاد میکنیم این بازی زیبا را به هیچ وجه از دست ندهید.

بازی نور مشعل 2 هیولا های تشنه به خون - Torchlight II PC Game

حداقل سیستم مورد نیاز برای بهترین اجرای بازی

  • ویندوز: Windows XP/ Windows Vista/ Windows 7
  • رم: 512MB
  • پردازنده: Intel Pentium 4 2.4GHz / AMD Sempron 2500+
  • گرافیک: nVidia GeForce G 100 / ATI Radeon HD 3300
  • آداپتور گرافیکی: DirectX 9
  • فضای هارد: حدود 3GB
محمد بازدید : 488 سه شنبه 20 تیر 1391 زمان : 17:03 نظرات (0)

 

نام بازی: SINS OF A SOLAR EMPIRE REBELLION
پلتفورم : pc
ژانر:استراتژیک
نوع  فایل : دی وی دی کامل
زبان: English
فرمت ایمیج: ISO
ناشر: Stardock Entertainment
مد بازی : Single Player
حمایت توسط : Ironclad Games
درجه بندی سنی : +18
قابلیت آنلاین:دارد
 
بازی Sins of a Solar Empire: Rebellion ، بازی فوق العاده زیبایی است که چندی پیش منتشرشد. Sins of a Solar Empire: Rebellion میراثی است از 6 تکه تیتان بزرگ ، سه کشتی حیرت انگیز ، بسیاری از دیگر پیشرفته ترین وسایل همراه با یک گیم پلی بی نظیر و فوق العاده جذاب ! موتور گرافیکی این بازی جایی برای نقد ما باقی نمی گذارد. زیرا در نوع خود بی نظیر است. ارتقاء هوش مصنوعی و چند نفره شدن بازی یکی دیگر از مزیت های این بازی است.
محمد بازدید : 804 جمعه 09 تیر 1391 زمان : 16:51 نظرات (0)

 

|دانلود در قسمت هایی با حجم یک گیگ به همراه لینک های کمکی از سرور  RapidShare|
برای اولین بار در  ایران 
اختصای کلوپ دانلود
نام بازی: Package 1
پلتفورم : pc
ژانر: N/A
تاریخ انتشار جهانی :N/A
نوع  فایل : دی وی دی کامل
زبان: Russian, English
فرمت ایمیج: ندارد
ناشر: N/A
مد بازی : 
حمایت توسط : N/A
درجه بندی سنی : N/A
قابلیت آنلاین:دارد
 
به عنوان یک سورپرایز تصمیم بر آن گرفتم تا پکیجی از بهترین بازی های منتشر شده را در اختیار کاربران فخیم میهن دانلود قرار دهم. در این پکیج ها سعی شده تا تنوع موضوعی رعایت شود.همچنین در این مجموعه ها شاهد بازی های جدید بین سال های 2010-2012 و همچنین بازی های قدیمی قبل از سال 2000 میلادی هستید . این مجموعه ها دارای تنوع سلیقه ای هم هستند ! اما در پکیج اول بازی های Alan Wake's American Nightmare  محصول سال 2012 میلادی ، Torin's Passage محصول سال 1995 میلادی و در نهایت بازی فوق العاده خاطره انگیز Silver که محصول سال 1999 میلادی هست .
محمد بازدید : 678 جمعه 09 تیر 1391 زمان : 5:08 نظرات (0)

بازی Civilization V یک بازی بسیار زیبای استراتژیک میباشد که سری پنجم این بازی توانستهاست تا بیشتر از نسخه های قبلی خود بدرخشد و نمره ۹ از ۱۰ سایت معتبر GAMESPOT را از آن خود کند. این بازی که به نوعی تمدن سازی است این بار بسیار گسترده تر شده است و شما میتوانید در قالب هر قوم و ملیتی مانند ایران با رهبری داریوش اول به شهرسازی و کشور گشایی بپرازید و رفته رفته پیشرفت کنید.گرافیک بازی نسبت به نسخه قبلی بهتر شده و گیمپلی بازی نیز گسترده تر از قبل شده است.در کل بازی بازی Civilization V از آن عنوان بازی هایی است که نمیشود به آسانی از آن گذشت.این نسخ از بازی کامل ترین نسخه موجود GOTY میباشد که همراه با DLC جدید Gods and Kings در اختیار شما عزیزان قرار میگیرد. درضمن این نسخه از بازی به صورت نصب آسان بوده و نیازی به کرک ندارد.

محمد بازدید : 721 جمعه 02 تیر 1391 زمان : 23:27 نظرات (0)

 

اگر شما تاکنون می خواستید یک بازی استراتژی مدیریتی و ساخت و ساز همراه با حمله و دفاع از قلمرو خود را داشته باشید یا به خواسته خود بر مردمتان بد باشید یا آنها را در ناز و نعمت نگه دارید بی شک سری Stronghold پاسخ گوی این نیاز شماست. این سری همواره بر قانون انجام ماموریت ها و در عین حال ساخت و ساز شهر و افزایش قلمرو استوار بوده است. اولین نسخه از این سری در سال ۲۰۰۱ میلادی عرضه شد که طرفداران زیادی را پیدا کرد و یکی از دلایل آن وجود المان "واقع گرایی" در بازی بود. Stronghold 3 ششمین نسخه از این سری محبوب است که مانند نسخه های قبلی توسط استدیوی Fireplay ساخته می شود. داستان این نسخه به کارکترهای قبلی این سری مربوط می شود که سازندگان در حا حاضر تنها به وجود کارکتر محبوب و البته خشن بازی یعنی The Wolf اشاره کرده اند. The Wolf پس از از دست دادن پادشاهی، خشمگین و سر افکنده در گوشه و کنار به جمع آوری سلاح و سرباز می پردازد و در این نسخه به دنبال حق خود در پادشاهی می گردد. در این نسخه میزان عدالت یا جوانمردی به نوع عملکرد شما بستگی دارد که می خواهید با بدترین روش ممکن دشمنان خود را نابود کنید یا به شکلی دیگر … می توانید حیوانات مرده یا مریض را به داخل قلعه دشمن روانه کرده تا مردم آن سرزمین و سربازان از بیماری، به خودی خود بمیرند یا مواد اشتعال آمیز را با منجنیق به قلعه بفرستید و یا فرمان تیر آتشین بدهید تا قلعه و مردمش یکجا جزغاله شوند. خوشبختانه این ویژگی در بازی به بازیباز اختیار بیشتری می دهد و اختیار را بیشتر به او می سپارد که میخواهد ظالم باشد یا مهربان و با اینکار نیز سازندگان سعی دارند تا بیشتر قرون وسطا را برای ما باز کنند! شما از هم اکنون می توانید این بازی فوق العاده زیبا را به صورت رایگان و با لینک مستقیم برای اولین بار از وبسایت کلوپ دانلود دریافت نمایید.

 
محمد بازدید : 722 جمعه 02 تیر 1391 زمان : 23:25 نظرات (0)

پس گذشت مدت کمی بالاخره نسخه دوم بازی جنگ های صلیبی در سایت کلوپ دانلود قرار گرفت.
این بازی در سال 2005 در ماه اوریل منتشر شد. این بازی در اصل از هسته اصلی بازی قدرت گرفته است. در این نسخه اصلاحات بسیاری انجام گرفته است و گرافیک بازی بالا تر رفته است اما خیلی از علاقه مندان این بازی استراتژی بر این عقیده اند که نسخه اول بهتر از نسخه دوم و نسخه سوم بهتر از هر دو نسخه هست که بزودی نسخه سوم هم می توانید از سایت میهن دانلود به صورت کاملا رایگان دریافت کنید.
اگر بازی را به صورت داستانی بازی کنید شما در نقش یک شوالیه هستید که در میان ملت های قدرتمند دیگر هست و باید با تدبیر و اندیشه خود شهر خود را گسترش داده منابع را به وسیله ساختمان های مختلف مانند چوب بری مزرعه و معدن های مختلف جمع اوری کنید و به ساخت یک قلعه بپردازید و وقتی به قدرت دفاعی خود اطمینان پیدا کردید با نیرویی که ساخته اید با استفاده از منجنیق دیوار شهر رقیب خود را خراب کرده و با نیرو های خود به شهر ان ها خماه کنید و لرد ان ها را کشته و در جنگ پیروز شوید.

محمد بازدید : 533 جمعه 02 تیر 1391 زمان : 23:21 نظرات (0)

بازی جنگ های صلیبی در سال 1993 از شرکت اس اس ال منتشر شده است. اما این بازی نسخه جدید هست که با نام کروسیدور منتشر شده است. طراحان این بازی عبازتند از دان داگلو و مارک بوچیگانی و دیوید بانت که این بازی فوق العاده و پر طرفدار به صورت استراتژیک طراحی کرده اند .
در این بازی مثل دیگر بازی های استراتژی شما باید منابع خود را با استفاده از گارگران بدست بیاورید و در انبارهای خود ذخیره کنید سپس با استفاده از منابهع جمع اوری شده به ساخت خانه بپردازید این خانه ها می توانند سرباز خانه اصطبل انبار های بیشتر اسلحه سازی مزرعه و بسیاری از خانه های دبیگر باشند. شما با استفاده از سرباز خانه می توانید کمانداران و نیزه داران و بسیاری از سرباز های دیگر را بسازید و با ساتفاده از اسلحه سازی و زره سازی مقاومت و قدرت سربازان خود را بالا ببرید و با نیرویی که ساخته اید با استراتژی خودتان به جنگ دشمن بروید.
این بازی دو نسخه دیگر هم دارد که بزودی آن ها در سایت کلوپ دانلود قرار داده می شوند.

محمد بازدید : 412 جمعه 26 خرداد 1391 زمان : 9:44 نظرات (0)

 

Krater عنوان یک بازی استراتژیکی و همچنین RPG می باشد که شما را به محیطی بزرگ و رنگارنگ در کشور سوئد می برد . این بازی ترکیبی از مکانیک رزمی RPG می باشد که از بازی های قدیمی و کلاسیک RPG و همچنین RTS تبعیت می کند . سه دسته از قومیت های مختلف برای به دست گرفتن کنترل جهان با هم دیگر در رقابت هستند و شما نیز می بایست تیم خود را به درستی هدایت کنید تا در این جنگ بی رحم پیروز شوید . برای مراحل بازی بیش از ۶۰ مکان مختلف طراحی شده است و در یک محیط گسترده می بایست اقدام به مبارزه کنید . به راحتی خواهید توانست ابزارهای جنگ و سایر امکانات خود را گسترش دهید تا قدرت شما افزایش پیدا کند . شما می توانید بازی را به صورت تکنفره و یا Co-Op تجربه کنید . در ادامه می توانید نسخه ی معتبر SKIDROW این بازی را برای اولین بار در میان وبسایت های ایرانی از سایت کلوپ دانلود دریافت نمایید .

 

رسول بازدید : 524 پنجشنبه 25 خرداد 1391 زمان : 11:50 نظرات (0)

یک بازی مدیریتی و استراتژیکی مناسب و کم حجم برای کامپیوتر می باشد که در زمان های گذشته در حال جریان است. می بایست برای مردم و پادشاهی خود تلاش کنید . موج های عظیم ، لرزش کوه ها باعث آتش گرفتن مزارع شده اند و در این زمان وظیفه ی اصلی شما تخلیه مردم است و هدف بعدی شما در این بازی کشف آثار آنلانتیس می باشد که امیدواریم از این بازی زیبا لذت ببرید .

تعداد صفحات : 2

درباره ما
به نام خدا سلام به تمامی کاربران و دوستان.این وب سایت در یکشنبه 21 خرداد 1391 افتتاح شد. ما می خواهیم نیاز های کاربران اینترنت را رفع کنیم. پس لطفا برای هر چه بهتر شدن وب سایت نظر خود را بگویید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • موضوعات

  • نرم افزار
  • نرم افزار اینترنت
  • نرم افزار کاربردی
  • نرم افزار امنیتی
  • نرم افزار گرافیک
  • سایر
  • سایر سیستم عامل ها
  • مالتی مدیا
  • تصویری
  • مالتی مدیا
  • تصاویر
  • بازی کامپیوتر
  • بازی کنسول
  • مطالب
    آرشیو
  • سه شنبه 25 مرداد 1401
  • جمعه 24 تير 1401
  • شنبه 12 بهمن 1398
  • يکشنبه 07 دی 1393
  • پنجشنبه 04 دی 1393
  • جمعه 21 آذر 1393
  • پنجشنبه 18 ارديبهشت 1393
  • پنجشنبه 11 ارديبهشت 1393
  • چهارشنبه 10 ارديبهشت 1393
  • شنبه 06 ارديبهشت 1393
  • پنجشنبه 28 فروردين 1393
  • پنجشنبه 21 فروردين 1393
  • پنجشنبه 31 مرداد 1392
  • چهارشنبه 30 مرداد 1392
  • سه شنبه 29 مرداد 1392
  • دوشنبه 28 مرداد 1392
  • پنجشنبه 10 مرداد 1392
  • جمعه 20 ارديبهشت 1392
  • جمعه 20 بهمن 1391
  • شنبه 30 دی 1391
  • پنجشنبه 30 آذر 1391
  • شنبه 15 مهر 1391
  • پنجشنبه 13 مهر 1391
  • سه شنبه 11 مهر 1391
  • دوشنبه 10 مهر 1391
  • يکشنبه 09 مهر 1391
  • شنبه 01 مهر 1391
  • چهارشنبه 22 شهريور 1391
  • شنبه 11 شهريور 1391
  • سه شنبه 31 مرداد 1391
  • سه شنبه 17 مرداد 1391
  • يکشنبه 08 مرداد 1391
  • شنبه 07 مرداد 1391
  • جمعه 06 مرداد 1391
  • پنجشنبه 05 مرداد 1391
  • دوشنبه 02 مرداد 1391
  • يکشنبه 01 مرداد 1391
  • شنبه 31 تير 1391
  • جمعه 30 تير 1391
  • پنجشنبه 29 تير 1391
  • چهارشنبه 28 تير 1391
  • سه شنبه 27 تير 1391
  • دوشنبه 26 تير 1391
  • يکشنبه 25 تير 1391
  • شنبه 24 تير 1391
  • جمعه 23 تير 1391
  • پنجشنبه 22 تير 1391
  • چهارشنبه 21 تير 1391
  • سه شنبه 20 تير 1391
  • جمعه 09 تير 1391
  • پنجشنبه 08 تير 1391
  • چهارشنبه 07 تير 1391
  • سه شنبه 06 تير 1391
  • يکشنبه 04 تير 1391
  • شنبه 03 تير 1391
  • جمعه 02 تير 1391
  • پنجشنبه 01 تير 1391
  • چهارشنبه 31 خرداد 1391
  • سه شنبه 30 خرداد 1391
  • دوشنبه 29 خرداد 1391
  • يکشنبه 28 خرداد 1391
  • شنبه 27 خرداد 1391
  • جمعه 26 خرداد 1391
  • پنجشنبه 25 خرداد 1391
  • چهارشنبه 24 خرداد 1391
  • سه شنبه 23 خرداد 1391
  • دوشنبه 22 خرداد 1391
  • يکشنبه 21 خرداد 1391
  • نظرسنجی
    کدام بخش مورد پسند شما بوده است؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 846
  • کل نظرات : 105
  • افراد آنلاین : 12
  • تعداد اعضا : 640
  • آی پی امروز : 134
  • آی پی دیروز : 164
  • بازدید امروز : 180
  • باردید دیروز : 430
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 2,577
  • بازدید ماه : 2,577
  • بازدید سال : 91,275
  • بازدید کلی : 2,222,803
  • کدهای اختصاصی