loading...

کلوپ دانلود

نرم افزار مالتی مدیا

آخرین ارسال های انجمن
محمد بازدید : 518 دوشنبه 28 مرداد 1392 زمان : 22:52 نظرات (1)

Leawo Total Media Converter Ultimate نرم افزاری کامل و در واقع ۷ نرم افزار درون یک نرم افزار می باشد که تمامی امکانات لازم دنیای مالتی مدیا را در اختیار کاربر قرار میدهد. از تبدیل انواع فرمت های ویدیویی و صوتی HD و SD ، تبدیل DVD و Blu-Ray ، دانلود و تبدیل فرمت ویدیوهای آنلاین ، رایت انواع لوح های فشرده dvd و blu-ray و همچنین ویرایش ویدیوها و صوت ها از جمله سرفصل های امکانات این نرم افزار می باشد. ریپ کردن dvd های معمولی و بلو-ری و تبدیل آنها به فرمت های معمول و همچنین تبدیل فرمت انواع فایل های رسانه برای گوشی های موبایل که شامل ۱۸۰ نوع فرمت ویدیویی و صوتی می شود. تبدیل ویدیوهای دو بعدی به سه بعدی با ۶ نوع متد پیشرفته جدید و همچنین ویرایش ویدیوها نظیر بریدن قسمت های ناخواسته،تنظیم رنگ و روشنایی،سانسور، کرپ،افکت گذاشتن،پشتیبانی از ویدیوهای HD و ۱۰۸۰p به بالا از دیگر قابلیت های مهم نرم افزار محسوب می شود. رایت انواع لوح های فشرده ویدیویی و صوتی به صورت dvd و انواع بلو-ری به همراه قابلیت ساخت منو برای دی وی دی با داشتن ۴۰ نوع قالب از پیش ساخته شده آماده از دیگر امکانات نرم افزار محسوب می شود. تنظیم پارامترهای مهم نظیر کیفیت صدا و تصویر و دیگر پارامترهای ریز ویدیو و صوت در هنگام خروجی گرفتن نیز باتوجه به اهمیت در زمینه حجم و کیفیت صدا و تصویر نیز در نرم افزار تعبیه شده است که حرفه ای ها میتوانند خود به تنظیم دقیق بپردازند و کاربران معمولی نیز از پارامترهای high و low و medium استفاده کنند.

total media converter ultimate ابزار کامل مالتی مدیا Leawo Total Media Converter Ultimate 6.1.0.0
آرش بازدید : 685 یکشنبه 09 مهر 1391 زمان : 15:41 نظرات (0)

Production Effects Vol 1 مجموعه ای حرفه ای و قدرتمند از افکت صدا ها با فرمت WAV است که بسیاری از حالت های Hits, Up Downsweeps, Loops, Atmospheres و ... را با کیفیت بالا در خود گنجانده است. این مجموعه از صدا های پرطرفدار و محبوب تشکیل شده است که بصورت منظم دسته بندی شده اند. همه حلقه های sfx این مجموعه 128 BPM wav هستند که میتوانید از آن ها در موسیقی الکترونیک، چند رسانه ای و طراحی وب بهره ببرید. این پک نسخه شماره یک است و شما میتوانید آن را بصورت مستقیم از دانلود رایگان دریافت کنید.

دانلود بهترین افکت های صدا - Best Service Production Effects Vol 1 WAV

محمد رضا بازدید : 325 سه شنبه 31 مرداد 1391 زمان : 19:56 نظرات (0)

CyberLink PowerDVD Ultra 12.0.1905.56 : نرم افزاری است که می تواند تمامی انواع رسانه ها شامل فیلم ، ویدئو ، عکس و موزیک را با نهایت کیفیت اجرا کند. این نرم افزار با استفاده از بهترین تکنولوژی های صوتی و تصویری می تواند تجربه مشاهده فیلم های HD و 3 بعدی را در شما تغییر دهید. امکان پخش از طریق شبکه خانگی ، یوتیوب ، فیس بوک و فلیکر هم در این نسخه قرار گرفته است. 

پخش کننده فایلهای dvd با CyberLink PowerDVD Ultra 12.0.1905.56


 امکانات اضافه شده در ورژن جدید نرم افزار CyberLink PowerDVD Ultra 12.0.1905.56 :
 - تبدیل Bluray های 2 بعدی به 3 بعدی.
 - فرمت های جدید DTS.HD 7.1 اضافه شده به نرم افزار.
 - اضافه شدن 7 فروشگاه موزیک دیجیتال به نرم افزار.
 - ارتقا امکانات یوتیوب در نرم افزار.
 - اضافه شدن امکانات بهتر در زمینه Zoom , Scale , View  و Seek
 - Media Library هوشمند.
 - تبدیل هوشمند فرمت های ویدئویی.
 - دارای ورژن های Power DVD Mobile و Power DVD Remote.

محمد بازدید : 547 جمعه 06 مرداد 1391 زمان : 11:19 نظرات (0)

"Dragon NaturallySpeaking" نرم افزار قدرتمند تبدیل گفتار به نوشتار می باشد که توسط کمپانی Nuance Communications توسعه یافته و به فروش می رسد.این نرم افزار یکی از معروفترین نرم افزار ها در این زمینه محسوب می شود که دارای چندین هزار کاربر از سرتاسر جهان است.آخرین نسخه ی این نرم افزار ورژن 11.50.100.092 می باشد که می توانید در پست امروز وبسایت کلوپ دانلود،آن را دریافت نمائید.این نرم افزار با ویندوز های اکس پی،ویستا و سون سازگاری دارد و نسخه ی مک آن با نام Dragon Dictate شناخته می شود.نرم افزار از یک هوش مصنوعی بسیار قدرتمند بهره می برد که توسط برنامه نویسان کمپانی Nuance Communications توسعه یافته است و قادر به انجام فرمان های صوتی است، که توسط کاربر بیان می شود.کار با این نرم افزار بسیار آسان است.کاربران متون خود را همانند معلم برای نرم افزار دیکته می کنند و نرم افزار پس از تشخیص کلمات به صورت خودکار شروع به تایپ متن می کند.توسط این نرم افزار کارهای شما به سرعت 3 برابر بیشتر از تایپ کردن انجام می شود. نسخه ی جدید این نرم افزار نسبت به دستورات صدا پاسخ های سریعتری می دهد و دستورات جدیدی در زمینه ی time-saving یا استفاده ی بهینه از زمان ارائه نموده است.نرم افزار دارای چندین فرمان صوتی پیش فرض می باشد که کاربران میتوانند بوسیله ی فرمان صوتی کارهای کامپیوتر را انجام دهند.به عنوان مثال شما می توانید با گفتن کلمه My Computer بدون آنکه کلیکی با موس بر روی آیکون آن روی دسکتاپ کنید، وارد این پنجره شوید.همچنین می توانید این عمل را برای سایر برنامه های کامپیوتر مانند مرورگرهای اینترنتی نیز اجرا کنید.کاربران میتوانند تنها با تلفط کلمات از موتور جستجوی گوگل استفاده کنند یا بدون تایپ نام وبسایت ها وارد آن ها شوند.نرم افزار از زبان فارسی پشتیبانی نمی کند.زیرا با توجه به گستردگی واژگانی زبان فارسی ساخت نرم افزاری قدرتمند که قادر به تایپ متون فارسی باشد بسیار دشوار است.اما گفتنی است که نرم افزار تبدیل گفتار به نوشتار فارسی توسط دانشمندان دانشگاه شریف تهران ساخته شده اما متاسفانه نسخه ی دانلود ی آن موجود نمی باشد. 

محمد بازدید : 504 پنجشنبه 05 مرداد 1391 زمان : 11:22 نظرات (0)

برای رایت فیلم ها به صورت دی وی دی استفاده از نرم افزارهای مختص این کار امری است که به هیچ عنوان نمی توان آن را انکار نمود. نمونه ای از این نرم افزارها که امکان ساخت فیلم های دی وی دی با منوهای جذاب و همچنین تبدیل فرمت های مختلف را داراست Sothink Movie DVD Maker نام گرفته است. این نرم افزار قدرتمند که از فرمت های نظیر WMV، MKV، AVI، DivX، XviD، MPEG، MP4 QuickTime، Real Video، H.264/AVC، M2TS، MTS، M2T و ... پشتیبانی می کند امکان رایت به صورت مستقیم برروی دی وی دی ها را داراست. 

محمد بازدید : 410 یکشنبه 25 تیر 1391 زمان : 0:07 نظرات (1)

 

Light Alloy نرم افزار قدرتمند با ظاهری بسیار شكیل و محیط كاربری خوش دست خود توانسته در بین نرم افزارهای پخش فایلهای ویدئویی به یكی از پرطرفدارترین نرم افزارها تبدیل شود. این میدیاپلیر كوچك و قدرتمند كه توسط شركت Softella تهیه شده است. با وجود حجم بسیار كم و ظاهری بسیار جمع و جور و رابط كاربری خوش دست خود توانسته است به یكی از نرم افزارهای پرطرفدار پخش فایلهای ویدئویی تبدیل شود.

 
محمد بازدید : 473 شنبه 24 تیر 1391 زمان : 5:49 نظرات (0)

نرم افزار Xilisoft Photo Slideshow Maker v1.0.2.20120228 را می توان بهترین نرم افزار برای ساخت اسلایدشوهای پویا برای طراحی اسلایدشوهای خاطره انگیز، به اشتراک گذاری ویدئوها و آپلود آنها در سایت های مختلف معرفی کرد . .شما می توانید به سادگی مجموعه عکس های خود را به ویدئوهای شخصی در فرمت های AVI, MPEG, WMV, DivX, MP4, H.264/AVC, AVCHD, MKV, RM, MOV, XviD یا ۳GP تبدیل کنید. با داشتن رابط کاربری زیبا ،کار با این نرم افزار بسیار ساده بوده و شما می توانید با انتخاب موزیک پس زمینه از فایل های موزیک مختلف ، اضافه کردن افکت های حرکتی بین عکس ها ، تنظیم جهت و نمایش عکس ها و … یک اسلایدشو حرفه ای بسازید. از امکانات این نرم افزار می توان به ساخت ویدئوهای زیبا از چندین عکس در فرمت های مختلف مانند jpg, jpeg, png, gif, bmp, tiff, xbm و xpm , انتخاب موزیک دلخواه به عنوان موزیک پس زمینه برای ویدئو , ساخت ویدئوهای شخصی با اضافه کردن افکت های حرکتی زیبا بین عکس ها , ویرایش موزیک پس زمینه بنا به دلخواه شما , پشتیبانی از Drag & Drop برای اضافه کردن عکس به ویدئو , پیش نمایش سریع و کامل از اسلایدشو برای مشاهده واضح تمامی تغییرات ایجاد شده , تنظیمات مختلف و داینامیک آلبوم عکس , افکت بزرگنمایی برای بزرگ کردن عکس , افکت حرکتی Dissolve برای هر عکس , تنظیم زمان نمایش برای هر عکس , آپلود اسلایدشوها در یوتیوب ، فیس بوک و … , خروجی ویدئو برای اجرا روی iPad ، iPhone ، iPod و … اشاره کرد. پیشنهاد می کنیم این نرم افزار را از کلوپ دانلود دریافت نمایید.

محمد بازدید : 476 جمعه 23 تیر 1391 زمان : 8:26 نظرات (0)

 

SMPlayer یک پلیر چند رسانه ای بسیار ساده اما حرفه ای است که توانسته با قابلیت های متعددش جوایز زیادی را هم کسب کند. این پلیرساده که توانایی پخش و اجرای انواع فرمت های صوتی و تصویری را دارد امکان اجرای دی وی دی فیلم ها با بهترین کیفیت را هم امکان پذیر می سازد. نرم افزاری که به واسطه داشتن گرافیک مناسب از لحاظ ظاهری دسترسی به منوها و گزینه ها را در خود نرم افزار بسیار آسان می کند.

 
محمد بازدید : 429 چهارشنبه 21 تیر 1391 زمان : 18:14 نظرات (0)

 K-Lite Codec Pack گلچینی بسیار جامع فیلتر های DirectShow و کدک های VFW/ACM و تعداد زیادی از ابزار های مربوط به آن است. با گذشت دو سال از انتشار، این محصول توانسته گوی سبقت را رقیبان خود گرفته و کاملترین مجموعه را در اختیار کاربران خود قرار دهد.Codec ها افزونه هایی هستند که برای پخش و ضبط فایل های تصویری و صوتی به آن ها نیاز داریم. با نصب K-Lite شما توانایی پخش و ایجاد تمامی پسوند ها ی صوتی وتصویری را خواهید داشت. نسخه Mega که برای شما آماده شده کامل ترین و حرفه ای ترین ویرایش از این محصول میباشد که تمام نیاز های شما را در این زمینه پوشش میدهد.

محمد بازدید : 436 جمعه 09 تیر 1391 زمان : 5:27 نظرات (0)

 

  • Jay Sean Tanbe10 آرش نوائی آرمان HD احسان خواجه امیری اسی DanDy امید جهان بهنام صفوی جابر شعبانزاده حامد بهدادحبیب حسین خبره حسین صفا حميد بزرگی حمید عسکری خوابتو دیدم داریوش رضا پرندآور رضا یزدانی سامیار سینا حجازی شاهین جمشیدپور شاهین خالدی عرفان شریفی علی Spam علیرضا روزگار علی زیبایی ( تکتا ) علی عبدالمالکی فریبرز خاتمیكيانوش فرد مازيار جاهد مانی رهنما مجید جعفری محسن چاوشی محمد اقتدار محمد بی باک محمد بیباک مسعود درويشمصطفی یگانه مهدی احمدوند میلاد حنیفی هادی سپاسی وحید یار پرهام پشیمون میشی پویا بیاتی کیوبین گروه تی ام بکس گروه زدبازی گروه سکوت 7
  • X * نرم افزار Download download android applications download mobile apps download new apps for mobile mobile softs mobile softwares SibDL sibdownload softwares for mobile بازی بازی با لینک مستقیم بازی موبایل برنامه موبایل دانلود دانلود بازی دانلود بازی با لینک مستقیم دانلود رايگان دانلود رایگان دانلود لینک مستقیم دانلود مستند دانلود نرم افزار دانلود نرم افزار هاي موبايل سیب دانلود عکس مستند موبایل نرم افزار موبایل نرم افزارهاي جديد موبايل نرم افزار هاي ساين شده موبايل X والپيپر طبيعت موبايل، پك والپيپر موبايل، پك پس زمينه موبايل، پس زمينه موبايل، والپيپر جديد موبايل، والپيپر گوشي، پس زمينه، مجموعه والپيپر موبايل، والپيپر موبايل، پس زمينه گوشي، پس زمينه منظره موبايل، پس زمينه با كيفيت موبايل، دانلود والپيپر موبايل، دانلود پك پس زمينه موبايل، دانلود پس زمينه موبايل، تصاوير با كيفيت موبايل، دانلود مجموعه والپيپر موبايل، تصاوير پس زمينه موبايل، پس زمينه جديد موبايل، پس زمينه طبيعت موبايل، پس زمينه طبيعت، تصاوير والپيپر با كيفيت، پس زمينه منظره، دانلود پك والپيپر، تصاوير با كيفيت پس زمينه، پك والپيپر، والپيپر منظره، والپيپر جديد، والپيپر طبيعت، دانلود جديد ترين نرم افزار، سايت دانلود نرم افزار، دانلود اخرين ورژن نرم افزار، دانلود رايگان نرم افزار، نرم افزار جديد، دانلود نرم افزار جديد، دانلود فونت، دانلود فونت جديد، فونت جديد، دانلود فونت، فونت زيبا، فونت لاتين، دانلود رايگان، مجموعه، دانلود نرم افزار، دانلود نرم افزار با لينک مستقيم، با، دانلودانه، دانلود نرم افزار با لینک مستقیم، دانلود، دانلود نرم افزار X دانلود دانلود والپیپر دانلود نرم افزار download vatandownload بازی نرم افزار دانلود بازی دانلود پس زمینه دانلود عکس دانلود مستند direct link game دانلود والپیپر های جدید دانلود تصویر پس زمینه ویندوز دانلود تصاویر پس زمینه دانلود عکس های زیبا دانلود wallpaper دانلود تصویر با کیفیت بالا دانلود عکس های گرافیکی X download بازی بازی آندروید بازی جدید تم 2011 برای ویندوز تم جدید و رایگان ویندوز 7 تم جدید ویندوز تم رایگان و جدید ویندوز 7 تم زیبا برای ویندوز 7 تم و پوسته جدید برای ویندوز 7 تم ویندوز تم ویندوز Seven دانلود دانلود بازی دانلود برنامه دانلود تم برای ویندوز دانلود تم برای ویندوز 7 دانلود تم برای وینوز 7 دانلود تم جدید دانلود تم جدید و 2011 دانلود تم رایگان ویندوز دانلود تم رایگان ویندوز Seven دانلود تم های زیباساز دانلود تم ویندوز seven دانلود رايگان دانلود رایگان دانلود رمان جدید دانلود عکس دانلود نرم افزار دانلود نرم افزار جديد دانلود پوسته های جدید ویندوز 7 دانلود کتاب دانلود کتاب pdf دانلود کتاب الکترونیکی دانلود کتاب اموزشی دانلود کتاب جدید دانلود کتاب های الکترونیکی دانلود کتاب پی دی اف نرم افزار نرم افزار آندروید نرم افزار سودمند و کاربردی نرم افزار موبایل نرم افزار پوسته و تم پوسته ی جدید برای ویندوز X بازی های نوکیا بازی های سونی اریکسون بازی های جاوا بازی های موبایل Android Games بازی آندروید بازی رایگان آندروید دانلود بازی های آندروید دانلود بازی آندروید بازی های مخصوص آندروید دانلود والپیپر دانلود پس زمینه دانلود بازی موبایل بازی موبایل دانلودها دانلود نرم افزار با X Jay Sean Tanbe10 آرش نوائی آرمان HD احسان خواجه امیری اسی DanDy امید جهان بهنام صفوی جابر شعبانزاده حامد بهداد حبیب حسین خبره حسین صفا حميد بزرگی حمید عسکری خوابتو دیدم داریوش رضا پرندآور رضا یزدانی سامیار سینا حجازی شاهین جمشیدپور شاهین خالدی عرفان شریفی علی Spam علیرضا روزگار علی زیبایی ( تکتا ) علی عبدالمالکی فریبرز خاتمی كيانوش فرد مازيار جاهد مانی رهنما مجید جعفری محسن چاوشی محمد اقتدار محمد بی باک محمد بیباک مسعود درويش مصطفی یگانه مهدی احمدوند میلاد حنیفی هادی سپاسی وحید یار پرهام پشیمون میشی پویا بیاتی کیوبین گروه تی ام بکس گروه زدبازی گروه سکوت 7
  •  
  • دانلود
  • آهنگ
  • دانلود آهنگ
  • آهنگ جدید
  • دانلود آهنگ جدید
  • دانلود آهنگ شاد
  • دانلود اهنگ
  • دانلود فیلم
  • خرید ساکس

,دانلود مستند ,دانلود ویندوز,کتاب الکترونیکاس ام اسخرید سی دی ,فیلمموزیکعکسدانلودوالپیپر,دانلود تیتراژ ها ی سریال ها دانلود تم موبایل ,دانلود رایگان بازی ,دانلود رایگان نرم افزار480p 720p 1080p 2012 bluray datir LFILM mkv mp4 ادرس جدید datir ادرس جدید اٍل فیلمادرس جدید داتیر اٍل فیلم دانلود دانلود با لینک مستقیم سریال Heroes دانلود زیرنویس قسمت 1 سریال Heroesدانلود سریال دانلود سریال Pretty Little Liars 2011 با کیفیت بالای – HDTV 420P دانلود سریال The Lying Game 2011 با کیفیت بالای – HDTV دانلود سریال با لینک مستقیم دانلود فصل اول قسمت 5 سریال Heroes دانلود فیلم دانلود فیلم با لینک مستقیم دانلود فیلم ترسناک دانلود فیلم هندی دانلود کامل زیرنویس سریال Heroes دانلود کامل فصل اول سریال Heroes زیرنویس فارسی لینک مستقیم کم حجم

 

 
 
  •  

 

تعداد صفحات : 3

درباره ما
به نام خدا سلام به تمامی کاربران و دوستان.این وب سایت در یکشنبه 21 خرداد 1391 افتتاح شد. ما می خواهیم نیاز های کاربران اینترنت را رفع کنیم. پس لطفا برای هر چه بهتر شدن وب سایت نظر خود را بگویید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • موضوعات

  • نرم افزار
  • نرم افزار اینترنت
  • نرم افزار کاربردی
  • نرم افزار امنیتی
  • نرم افزار گرافیک
  • سایر
  • سایر سیستم عامل ها
  • مالتی مدیا
  • تصویری
  • مالتی مدیا
  • تصاویر
  • بازی کامپیوتر
  • بازی کنسول
  • مطالب
    آرشیو
  • سه شنبه 25 مرداد 1401
  • جمعه 24 تير 1401
  • شنبه 12 بهمن 1398
  • يکشنبه 07 دی 1393
  • پنجشنبه 04 دی 1393
  • جمعه 21 آذر 1393
  • پنجشنبه 18 ارديبهشت 1393
  • پنجشنبه 11 ارديبهشت 1393
  • چهارشنبه 10 ارديبهشت 1393
  • شنبه 06 ارديبهشت 1393
  • پنجشنبه 28 فروردين 1393
  • پنجشنبه 21 فروردين 1393
  • پنجشنبه 31 مرداد 1392
  • چهارشنبه 30 مرداد 1392
  • سه شنبه 29 مرداد 1392
  • دوشنبه 28 مرداد 1392
  • پنجشنبه 10 مرداد 1392
  • جمعه 20 ارديبهشت 1392
  • جمعه 20 بهمن 1391
  • شنبه 30 دی 1391
  • پنجشنبه 30 آذر 1391
  • شنبه 15 مهر 1391
  • پنجشنبه 13 مهر 1391
  • سه شنبه 11 مهر 1391
  • دوشنبه 10 مهر 1391
  • يکشنبه 09 مهر 1391
  • شنبه 01 مهر 1391
  • چهارشنبه 22 شهريور 1391
  • شنبه 11 شهريور 1391
  • سه شنبه 31 مرداد 1391
  • سه شنبه 17 مرداد 1391
  • يکشنبه 08 مرداد 1391
  • شنبه 07 مرداد 1391
  • جمعه 06 مرداد 1391
  • پنجشنبه 05 مرداد 1391
  • دوشنبه 02 مرداد 1391
  • يکشنبه 01 مرداد 1391
  • شنبه 31 تير 1391
  • جمعه 30 تير 1391
  • پنجشنبه 29 تير 1391
  • چهارشنبه 28 تير 1391
  • سه شنبه 27 تير 1391
  • دوشنبه 26 تير 1391
  • يکشنبه 25 تير 1391
  • شنبه 24 تير 1391
  • جمعه 23 تير 1391
  • پنجشنبه 22 تير 1391
  • چهارشنبه 21 تير 1391
  • سه شنبه 20 تير 1391
  • جمعه 09 تير 1391
  • پنجشنبه 08 تير 1391
  • چهارشنبه 07 تير 1391
  • سه شنبه 06 تير 1391
  • يکشنبه 04 تير 1391
  • شنبه 03 تير 1391
  • جمعه 02 تير 1391
  • پنجشنبه 01 تير 1391
  • چهارشنبه 31 خرداد 1391
  • سه شنبه 30 خرداد 1391
  • دوشنبه 29 خرداد 1391
  • يکشنبه 28 خرداد 1391
  • شنبه 27 خرداد 1391
  • جمعه 26 خرداد 1391
  • پنجشنبه 25 خرداد 1391
  • چهارشنبه 24 خرداد 1391
  • سه شنبه 23 خرداد 1391
  • دوشنبه 22 خرداد 1391
  • يکشنبه 21 خرداد 1391
  • نظرسنجی
    کدام بخش مورد پسند شما بوده است؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 846
  • کل نظرات : 105
  • افراد آنلاین : 8
  • تعداد اعضا : 640
  • آی پی امروز : 74
  • آی پی دیروز : 164
  • بازدید امروز : 100
  • باردید دیروز : 430
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 2,497
  • بازدید ماه : 2,497
  • بازدید سال : 91,195
  • بازدید کلی : 2,222,723
  • کدهای اختصاصی