loading...

کلوپ دانلود

نرم افزار امنیتی

آخرین ارسال های انجمن
محمد بازدید : 886 چهارشنبه 30 مرداد 1392 زمان : 15:43 نظرات (0)

آخرین آپدیت آنتی ویروس East Nod32 Antivirus 5

آخرین آپدیت آنتی ویروس Eset Nod32 Antivirus 5 بصورت آفلاین برای بروز رسانی و امنیت بیشتر سیستم و فایلهای شما منتشر شده است و بدون نیاز به سرورهای آنتی ویروس آن را می توانید آپدیت نمایید . (more…)

 

 
آرش بازدید : 662 پنجشنبه 13 مهر 1391 زمان : 12:39 نظرات (0)

سرانجام پس از گذشت تقریبا 1 سال کمپانی آویرا نسخه جدید از چتر امنیتی خود را روانه بازار کرد. نسخه ای که برای عموم در دانلود رایگان Avira 2013 در نظر گرفتیم نسخه نهایی Avira Professional Security 2013 میباشد که یک چتر محافظتی و امنیتی اینترنتی است. آنتی ویروس آویرا 2013 متناسب برای انواع سیستم های شخصی و سیستم های بیزینسی (تجاری) است که میتوانید نهایت امنیت در برابر انواع حمله دیجیتالی مانند ویروس ها، کرم ها، تروجان ها، روت کیت ها و ابزارهای تبلیغاتی مزاحم / جاسوس افزار و ... فراهم کند.
آویرا 2013 با دارا بودن رابط کاربری آسان و محیطی جذاب میتواند انتی ویروسی قوی برای سیستم های شرکتی و یا افراد آماتور هم باشد. کمپانی آویرا با دارا بودن میلیون ها کاربر در سرتاسر جهان و همچنین تکنولوژی فوق پیشرفته تشخیص ویروس ها هرساله برنده آوارد و جایزه های مختلف در زمینه نرم افزار های امنیتی میشود. آنتی ویروس آویرا 2013 از سه بخش اصلی تشخیص (DETECTION) با نام های AntiPhishing, Rootkit Protection و AntiBot تشکیل شده است که همراه با یک اسکنر فوق العاده قوی میتواند نهایت امنیت را در سیستم شما برقرار کنند. علاوه بر این حفاظت از ایمیل یکپارچه (POP3، IMAP و SMTP) و HTTPS برای حفاظت از ویروس های اینترنتی و مقابله در برابر اسپم ها از ویژگی های دیوار آتش قدرتمند این نرم افزار است. هم اکنون بخش های از این نرم افزار امنیتی را به شما معرفی میکنیم:

دانلود آنتی ویروس آویرا 2013 نسخه حرفه ای - Avira Professional Security 2013 13.0.0.2681 Final

بخش تشخیص (DETECTION)

  • اسکنری قدرتمند برای تشخیص سریع ویروس های شناخته شده، کرم ها و تروجان ها
  • AntiPhishing : برای محافظت از اطلاعات در برابر کلاهبردارها
  • Rootkit Protection : حفاظت از سیستم در برابر نرم افزار مخرب که آنتی ویروس های معمولی قابلیت تشخیص آن را ندارند
  • AntiBot : محافطت سیستم در برابر هکر ها و متوقف کردن خودکار فعالیت های هک

بخش پیشگیری (PREVENTION)

  • Real-Time Protection : گاردی قدتمند با اسکن آنی برای محافظت سیستم در برابر نرم افزار های مخرب
  • FireWal : دیوارآتشی در بین سیستم شما و دنیای اینترنت برای کنترل ترافیک، شبکه و انواع ویروس های اینترنتی
  • ProActive : ابزاری قدرتمند برای جلوگیری از تهدیدات ناشناخته
  • AHeAD : تکنولوژی برای بازرسی علائم مشکوک
  • Web Protection : حفاظت و جلوگیری کاربران برای ورود به سایت های مخرب
  • AntiDrive : کنترل و بلوک کردن فایل های مخربی که دانلود میشود
  • Mail Protection : حفاظت از ایمیل، ایمیل های آلوده به تروجان و از گسترش ایمیل های آلوده جلوگیری میکند

بخش قرنطینه و تعمیر (QUARANTINE AND REPAIR)

  • تعمیر کلی بخش آسیب دیده توسط ویروس و عفونتی و یا به حداقل رساندن اختلالات
  • مدیریت کامل قرنطینه برای جدا سازی فایل های آلوده و مشکوک

محافظت و بهینه سازی در برابر نرم افزار های مخرب

  • اسکن سیستم بصورت مداوم و آنی برای تشخیص نرم افزار های مخرب به سبک اسکن سنتی
  • پشتیبانی کامل IPv6 در پروتکل استاندارد آدرس های اینترنتی , آویرا از شما در دنیای آنلاین امروز و فردا محافظت میکند
  • اکتشاف و شناسایی پیشرفته ویروس و دفع کردن حملات ناشناخته
  • بررسی و حفاظت پروتکل های HTTPS و بررسی ترافیک های داده برای ویروس ها و تروجان ها , بخش AntiDrive-اجازه می دهد تا آدرس های فیشینگ و نرم افزارهای مخرب بصورت خودکار مسدود شود
  • حفاظت از تمامی خطوط ایمیل (POP3، IMAP و SMTP)، پیام های ورودی، خروجی و ضمیمه های پیوست شده به ایمیل ها
  • فایروال آویرا بر تمامی ترافیک ورودی و خروجی شبکه کنترل و نظارت دارد
  • حجم کم بروزرسانی ها
  • ابزاری برای کنترل فرزندان و محدودسازی کارها
  • نهایت سرعت و قدرت در اسکن و ویروس یابی سیستم
  • اطلاع رسانی جامع باعث میشود تا مدیران سریع به شناسایی آسیب پذیری های شبکه رسیدگی کنند
  • پشتیبانی SNMP اجازه می دهد تا فرایندهای مربوط به امنیت در داخل سیستم فرستاده شود
  • قابلیت مدیریت قرنطینه و اقدام فوری برای جدا شدن و سازماندهی فایل های آلوده و مشکوک
  • طبقه بندی نرم افزارهای مخرب در زمان واقعی و سیستم اسکن بسیار سریع (جدید)
  • مشاور ایمنی وب سایت برای رتبه بندی امنیت در جستجوی شما (جدید)
  • AntiPhishing پیشرفته برای حفاظت بلادرنگ در برابر craftiest کلاهبرداری ایمیل (جدید)
  • حفاظت از شبکه های اجتماعی همانند فیسبوک و دیگر سایت های اجتماعی (جدید)
محمد رضا بازدید : 425 چهارشنبه 22 شهریور 1391 زمان : 18:36 نظرات (0)

 

 

شاید شما هم از آن دسته کاربران هستید که از طریق کامپیوتر خودتان دسترسی به اینترنت ندارید و آنتی ویروس کامپیوتر شما نیاز به آپدیت شدن دارد شما می توانید به راحتی آنتی ویروس های خود را از طریق آپدیت آفلاین مختص به خود آپدیت کنید.

محمد رضا بازدید : 625 چهارشنبه 22 شهریور 1391 زمان : 18:22 نظرات (0)

 

 

 

 

NOD32 نام یکی از محبوب ترین آنتی ویروس ها و نرم افزارهای امنیتی قدرتمند دنیا ، محصولی از شرکت ESET کشور اسلوواکی است .
محمد رضا بازدید : 501 چهارشنبه 22 شهریور 1391 زمان : 18:17 نظرات (0)

 

 

 

معرفی: Kaspersky Internet Security یکی از محصولات کمپانی Kaspersky Lab می باشد که در سال ۱۹۹۷ در کشور روسیه و در شهر مسکو آغاز به کار کرد. بنیان گذاران آن خانم Natalia Kaspersky و آقای Eugene Kaspersky هستند. برخلاف آنچه بسیاری از کاربران این واژه را کسپر اِسکای تلفظ می کنند اما نحوه صحیح تلفظ ، دقیقاً به گونه ای است که نوشته می شود ؛ کسپرسکی. این کمپانی با ثروتی بسیار زیاد ، تقریباً در همه قاره ها نمایندگی داشته و یکی از پر فروش ترین ها در ایران ، چین و کره جنوبی است.

محمد رضا بازدید : 404 سه شنبه 31 مرداد 1391 زمان : 20:03 نظرات (0)

Norton AntiVirus 2012 19.8.0.14 : نام یکی از برترین نرم افزارها در زمینه حفاظت از سیستم های کامپیوتری در مقابل حملات مخرب می باشد. نرم افزار Norton AntiVirus آنتی ویروس بسیار قدرتمند و پیشرفته برای محافظت در برابر ویروس ها ، جاسوس افزارها و سایر تهدیدات مخرب می باشد. بوسیله این برنامه می توانید سیستم خود را در سلامت کامل حفظ نمایید و توسط ابزار مختلفی مانند تشخیص تهدیدات جاسوس افزارها ، تشخیص بلوک حملات کرم اینترنتی و محافظت ایمیل سیستم خود را از ورود تمامی مخرب های اینترنتی مسدود نمایید. این نرم افزار در حالت Background کار می کند و شما نیازی ندارید که نگران محافظت از سیستم خود باشید و براحتی در اینترنت به گشت و گذار بپردازید بدون آنکه نگران حملات مخرب اینترنتی باشید. این نرم افزار همچنین قادر است تا Attachment های داخل ایمیل ها و چت ها را اسکن کند و اگر آنها را مشکل دار یافت سریعاً دست به کار شود و این فایل های مخرب را از بین ببرد. آپدیت های اتوماتیک و مکرر این برنامه به شما اطمینان خاطر می دهد که تمامی ویروس ها ، تروجان ها و فایل های مخرب شناسایی خواهند شد و سیستم شما در امنیت کامل به سر خواهد برد.

آنتی ویروسی قدرتمند و محبوب Norton AntiVirus 2012 19.8.0.14

 امکانات نرم افزار  Norton AntiVirus 2012 :
 - آنتی ویروس قدرتمند.
 - مقابله با حملات جاسوسی از اینترنت.
 - محافظت از شما هنگام کار در مرورگر اینترنتی.
- مانیتورینگ شبکه ای که شما از آن استفاده می کنید.
 - مقابله با Worm ها و Rootkit ها.
 - کار کردن در پس زمینه بدون نیاز به عملیاتی خاص.
 - سبک بودن و عدم حجم گیری در سیستم ، ظاهر ساده و بسیاری امکانات دیگر ...

محمد بازدید : 504 یکشنبه 01 مرداد 1391 زمان : 22:03 نظرات (0)

گاهی اوقات به هر دلیلی لازم است که فعالیت های انجام شده روی کامپیوتر بررسی شوند و به نحوی مورد تفتیش قرار گیرند. در این مواقع بایستی به سراغ نرم افزارهای جاسوسی رفت. معروف ترین این نرم افزار ، keylogger ها هستند که انواع مخرب آن نیز توسط هکرها استفاده می شود ، می باشند. این نرم افزار گرچه ماهیت خرابکارانه دارند ، ولی مانند چاقو استفاده مثبت نیز از آنها امکان پذیر است که این استفاده مثبت ، همان بررسی فعالیت های انجام شده روی کامپیوترها می باشد.

The Best Keylogger نرم افزاری عالی برای بررسی تمام فعالیت های انجام شده روی کامپیوتر می باشد که سپس امکان ارسال آن به ایمیل دلخواه نیز وجود دارد. زمانی که نرم افزار فعال باشد ، به طور اتوماتیک تمامی فعالیت های انجام شده را ضبط کرده و به ایمیل دلخواه ارسال خواهد کرد به این ترتیب کاربر اصلی از تمامی اتفاقاتی که برروی کامپیوتر وی انجام می شود ، آگاه خواهد شد. تمامی کلیدهای فشرده شده ، تمامی پروسه های انجام شده ، تمامی وبسایت های مشاهده شده و… توسط این نرم افزار ضبط خواهند شد. این نرم افزار امکان تهیه اسکرین شات را نیز دارد.

لازم به ذکر است این نرم افزار کاملا مخفی خواهد بود و در بخش system try و msconfig قابل مشاهده نیست و همچنین بخش remove program ویندوز دیده نخواهد شد و تمامی تنظیمات از صفحه اصلی نرم افزار که محافظت می شود ، قابل انجام است. همچنین این نرم افزار توانایی محدود سازی کاربران عمومی از نظر دسترسی های مختلف را دارا می باشد.

محمد بازدید : 434 پنجشنبه 29 تیر 1391 زمان : 8:42 نظرات (0)

AVG Anti-virus Pro را می توان نرم افزاری امنیتی ساده اما قدرتمندی دانست که بیشتر کاربران به قابلیت ها و امنیتی که این محصول با خود به همراه می آورد کاملا واقف نیستند. بهره گیری از آخرین تکنولوژی هایی که امروزه بر شناسایی هر نوع فایل مخربی مورد استفاده قرار می گیرند به همراه به روز رسانی های سریع و کم حجم دو مورد از مهم ترین خصوصیات مهم و کلیدی AVG Antivirus را تشکیل می دهد.

محمد بازدید : 355 چهارشنبه 28 تیر 1391 زمان : 6:52 نظرات (0)

نرم افزار ضدویروس Avast! Antivirus Pro 7.0.1451 Final ،یکی از پرطرفدار ترین و قدرتمندترین ضد ویروسهای در حال حاضر جهان می باشد.این شرکت در چند مدت پیش اعلام کرد که بیش از ٨٠ میلیون نفر در سراسر جهان از این ضد ویروس قدرتمند استفاده میکنند.این نرم افزار دارای قابلیتهای فراوانی برای جلوگیری از ویروسی شدن و سرقت اطلاعات شما می باشد.که با آپدیت کم حجم و آسان خود می تواند همیشه امنیتی مثال زدنی را برای شما به ارمغان بیاورد.این آنتی ویروس قوی بر خلاف سایر آنتی ویروس ها به شکلی ساخته شده است که درصد پایینی از حجم رم و Cpu ، استفاده میکند و در نتیجه کمتر سرعت سیستم شما را پایین می آورد.

محمد بازدید : 457 چهارشنبه 28 تیر 1391 زمان : 5:57 نظرات (0)

 

Password Recovery Bundle مجموعه ای کامل از سریع ترین و ساده ترین ابزارهای بازیابی تمامی رمز های عبور می باشد. بازیابی سریع یا تنظیم مجدد کلمه عبور برای ویندوز، PDF، ZIP، RAR، اسناد Office Word/Excel/PowerPoint و … توسط این نرم افزار امکان پذیر است. برای کار کردن و بازیابی رمزها با این برنامه نیازی به هیچ مهارت فنی ندارید. این نرم افزار قادر است رمزهای عبور فراموش شده مسنجر، برنامه های ایمیل، مرورگرهای اینترنت، نرم افزار اف تی پی، نرم افزار آفیس، قفل های سی دی، کانکشن های ارتباطی و بسیاری از نرم افزار های دیگر را بازیابی کند. این نرم افزار امکان بازیابی رمزهای بیش از ۱۰۰ نوع رمز عبور و فرمت فایل را دارد که از جمله آن ها می توان به نرم افزار های MSN، AIM، Google Talk، Trillian، Miranda، Paltalk، Digsby، Outlook، Outlook Express، Outlook PST File، Windows Mail، Windows Live Mail، Dialup، Internet Explorer، Firefox، MS Access، SmartFTP، FileZilla، WS_FTP، CuteFTP، AutoFTP، Camfrog Video Chat و … اشاره کرد.

 

تعداد صفحات : 7

درباره ما
به نام خدا سلام به تمامی کاربران و دوستان.این وب سایت در یکشنبه 21 خرداد 1391 افتتاح شد. ما می خواهیم نیاز های کاربران اینترنت را رفع کنیم. پس لطفا برای هر چه بهتر شدن وب سایت نظر خود را بگویید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • موضوعات

  • نرم افزار
  • نرم افزار اینترنت
  • نرم افزار کاربردی
  • نرم افزار امنیتی
  • نرم افزار گرافیک
  • سایر
  • سایر سیستم عامل ها
  • مالتی مدیا
  • تصویری
  • مالتی مدیا
  • تصاویر
  • بازی کامپیوتر
  • بازی کنسول
  • مطالب
    آرشیو
  • سه شنبه 25 مرداد 1401
  • جمعه 24 تير 1401
  • شنبه 12 بهمن 1398
  • يکشنبه 07 دی 1393
  • پنجشنبه 04 دی 1393
  • جمعه 21 آذر 1393
  • پنجشنبه 18 ارديبهشت 1393
  • پنجشنبه 11 ارديبهشت 1393
  • چهارشنبه 10 ارديبهشت 1393
  • شنبه 06 ارديبهشت 1393
  • پنجشنبه 28 فروردين 1393
  • پنجشنبه 21 فروردين 1393
  • پنجشنبه 31 مرداد 1392
  • چهارشنبه 30 مرداد 1392
  • سه شنبه 29 مرداد 1392
  • دوشنبه 28 مرداد 1392
  • پنجشنبه 10 مرداد 1392
  • جمعه 20 ارديبهشت 1392
  • جمعه 20 بهمن 1391
  • شنبه 30 دی 1391
  • پنجشنبه 30 آذر 1391
  • شنبه 15 مهر 1391
  • پنجشنبه 13 مهر 1391
  • سه شنبه 11 مهر 1391
  • دوشنبه 10 مهر 1391
  • يکشنبه 09 مهر 1391
  • شنبه 01 مهر 1391
  • چهارشنبه 22 شهريور 1391
  • شنبه 11 شهريور 1391
  • سه شنبه 31 مرداد 1391
  • سه شنبه 17 مرداد 1391
  • يکشنبه 08 مرداد 1391
  • شنبه 07 مرداد 1391
  • جمعه 06 مرداد 1391
  • پنجشنبه 05 مرداد 1391
  • دوشنبه 02 مرداد 1391
  • يکشنبه 01 مرداد 1391
  • شنبه 31 تير 1391
  • جمعه 30 تير 1391
  • پنجشنبه 29 تير 1391
  • چهارشنبه 28 تير 1391
  • سه شنبه 27 تير 1391
  • دوشنبه 26 تير 1391
  • يکشنبه 25 تير 1391
  • شنبه 24 تير 1391
  • جمعه 23 تير 1391
  • پنجشنبه 22 تير 1391
  • چهارشنبه 21 تير 1391
  • سه شنبه 20 تير 1391
  • جمعه 09 تير 1391
  • پنجشنبه 08 تير 1391
  • چهارشنبه 07 تير 1391
  • سه شنبه 06 تير 1391
  • يکشنبه 04 تير 1391
  • شنبه 03 تير 1391
  • جمعه 02 تير 1391
  • پنجشنبه 01 تير 1391
  • چهارشنبه 31 خرداد 1391
  • سه شنبه 30 خرداد 1391
  • دوشنبه 29 خرداد 1391
  • يکشنبه 28 خرداد 1391
  • شنبه 27 خرداد 1391
  • جمعه 26 خرداد 1391
  • پنجشنبه 25 خرداد 1391
  • چهارشنبه 24 خرداد 1391
  • سه شنبه 23 خرداد 1391
  • دوشنبه 22 خرداد 1391
  • يکشنبه 21 خرداد 1391
  • نظرسنجی
    کدام بخش مورد پسند شما بوده است؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 846
  • کل نظرات : 105
  • افراد آنلاین : 16
  • تعداد اعضا : 640
  • آی پی امروز : 93
  • آی پی دیروز : 164
  • بازدید امروز : 126
  • باردید دیروز : 430
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 2,523
  • بازدید ماه : 2,523
  • بازدید سال : 91,221
  • بازدید کلی : 2,222,749
  • کدهای اختصاصی