loading...

کلوپ دانلود

مستند

آخرین ارسال های انجمن
محمد بازدید : 466 چهارشنبه 30 مرداد 1392 زمان : 15:34 نظرات (0)

دانلود سخنرانی جدید استاد رائفی پور   حکومت امام زمان عج   16 تا 21 مرداد 92

دانلود سخنرانی جدید استاد رائفی پور

موضوع: حکومت امام زمان عج ا.. به استناد روایت

شهدای رینه – ۱۶ تا ۲۱ مرداد ۹۲

 

تمام شب ها اضافه شد …

کلیپ صوتی سخنرانی جدید استاد رائفی پور در حسینه حضرت سجاد (ع) که درتاریخ ۱۶ تا ۲۱ مرداد ۹۲ با موضوع حکومت امام زمان عج ا.. به استناد روایت برگزار گردیده رو آماده دانلود کردیم.

محمد بازدید : 663 سه شنبه 29 مرداد 1392 زمان : 13:16 نظرات (0)

 دانلود Tyson 2008 BluRay مستند مایک تایسون

مایکل جرارد تایسون معروف به مایک تایسون‏ (زادهٔ ۳۰ ژوئن ۱۹۶۶ در بروکلین، نیویورک) مشت‌زن بازنشستهٔ آمریکایی است. وی جوان‌ترین قهرمان بوکس حرفه‌ای سنگین‌وزن و یکی از مشهورترین شخصیت‌های ورزشی دنیا ست.
تایسون از سال ۱۹۸۵ وارد دنیای بوکس حرفه‌ای شد. در ۱۹۸۶ قهرمان دسته فوق سنگین شورای جهانی مشت‌زنی شد و سال بعد قهرمانی اتحادیه جهانی مشت‌زنی و فدراسیون بین‌المللی مشت‌زنی را هم به چنگ آورد و قهرمان بلامنازع جهان شد. در ۱۹۸۸ در یک مبارزه به‌یادماندنی در ۹۱ ثانیه مایکل اسپینکس را ناک‌اوت کرده و اولین شکست او را رقم زد و ۲۰ میلیون دلار جایزه مسابقه را برد. تایسون برای مدتی شکست‌ناپذیر به‌نظر می رسید تا این که در ۱۹۹۰ در مقابل جیمز داگلاس مغلوب شد. او در سال ۱۹۹۲ به جرم تجاوز جنسی ۶ سال حبس محکوم شد و پس از ۳ سال از زندان آزاد شد. پس از آزادی از زندان گفته می‌شد که شخصیت او متحول شده‌است. خود تایسون می‌گفت که در زندان آثار مالکوم ایکس و کتاب‌های کمونیستی را مطالعه کرده و مسلمان شده است.
تایسون در سال ۱۹۹۶ قهرمانی شورای جهانی مشت‌زنی و اتحادیه جهانی مشت‌زنی را پس گرفت ولی در همان سال مغلوب ایواندر هالیفیلد شد و یکی از عناوین قهرمانی خود را از دست داد. در ۱۹۹۷ در نبرد مجدد با هالیفیلد با گاز گرفتن و کندن بخشی از گوش ایواندر هالیفیلد جنجال جدیدی آفرید. در ۱۹۹۹ دوباره به مدت کوتاهی زندانی شد. در سال ۲۰۰۲ دوباره شانس بازپس‌گیری قهرمانی خود را به دست آورد. او در نشست خبری پیش از مسابقه با لنوکس لوئیس به رقیب خود حمله‌ور شد و بر روی رینگ در راند هشتم ناک اوت شد. تایسون در سال ۲۰۰۶ پس از دو باخت پیاپی به دنی ویلیامز و کوین مک‌براید از ورزش حرفه‌ای کناره‌گیری کرد.

محمد بازدید : 480 پنجشنبه 10 مرداد 1392 زمان : 12:53 نظرات (1)

 

Arte   Game Over دانلود مستند صنعت بازی های ویدئویی Arte   Game Over 2012

 

Arte – Game Over (2012) 720p HDTV x264 MKV

| دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت |

نام مستند : Game Over

سال انتشار: ۲۰۱۲

مدت زمان: ۵۱ دقیقه

حجم : ۱٫۱ گیگابایت

کیفیت : HDTV 720p

زبان : انگلیسی

زیرنویس فارسی : ندارد

خلاصه : در سال های اخیر شاهد رشد بی اندازه بازی های رایانه ای بوده ایم ، به صورتی که این صنعت پررونق با فروش سالیانه ۶۴ میلیارد دلار در سال ، تنها ۱۲ میلیارد دلار از هالییود عقب است ! در ایالات متحده آمریکا ، ۵۰ درصد از پلیرها دارای سن بالای ۳۰ سال هستند . با این مستند با این پلیرها ، خالقان ، متخصصان و سایر افرادی که در این صعنت غوطه ور شده اند بیشتر آشنا می شویم …

 

محمد رضا بازدید : 1004 شنبه 11 شهریور 1391 زمان : 12:53 نظرات (0)

مجموعه ۵ فایل از سخنرانی روانشناس معروف ، دکتر سید محمود انوشه را برای دانلود شما عزیزان آماده کرده ایم که در ادامه می توانید آنها را از لینک مستقیم دانلود کنید .

محمد بازدید : 726 شنبه 07 مرداد 1391 زمان : 23:41 نظرات (1)

 

مراسم افتتاحیه المپیک لندن ۲۰۱۲ ، با کیفیت بالا

زمان : ۳ ساعت و ۵۶ دقیقه

 

دانلود کامل مراسم افتتاحیه المپیک لندن ۲۰۱۲ ، London 2012 Opening Ceremony با کیفیت بالا

المپیک تابستانی ۲۰۱۲ که به طور رسمی با نام « بازی های المپیاد سی ام » شناخته می‌شود از ۲۷ ژوئیه تا ۱۲ اوت ۲۰۱۲ ( ۶ تا ۲۲ مرداد ۱۳۹۱ ) در شهر لندن در کشور انگلستان برگزار می شود

شهر لندن قبلاً در سال های ۱۹۰۸ و ۱۹۴۸ میزبان بازی های المپیک بوده است و بدین ترتیب اولین شهری است که برای سومین بار در تاریخ نوین بازی های المپیک، میزبان بازی ها می شود .

شهر لندن در ۱۱۷ امین اجلاس کمیته بین المللی المپیک در تاریخ ۶ جولای ۲۰۰۵ که در کشور سنگاپور برگزار شد پس از رقابت با شهرهای مادرید، مسکو، نیویورک و پاریس پس از چهار دور رأی گیری به عنوان میزبان این دوره از بازی های المپیک انتخاب شد .

 

 

محمد بازدید : 849 چهارشنبه 28 تیر 1391 زمان : 8:39 نظرات (0)

 

مستند شوک ، سرقت ماشین حمل پول کرمانشاه

دانلود با لینک مدیا فایر

دانلود مستند شوک سرقت های مسلحانه بانک کرمانشاه ، با کیفیت بالا و لینک مدیا فایر

برنامه مستند / اجتمایی شوک بارویکرد بررسی آسیب های اجتماعی در حوزه های مختلف مرتبط با جوانان، ساخته شده است .در این مستند با بررسی مصداق های عینی آسیبها به تحلیل و بررسی آنها می پردازد. مجموعه مستند شوک به بررسی مسائل اجتماعی روز ، معظلات و آسیبهای اجتماعی ( اعتیاد ، ایدز ، دوستیهای اینترنتی ، بیکاری ، مهریه ، دیه تصادفات ، مزاحمتهای خیابانی ، بلوتوثهای سیاه ، موسیقی های زیرزمینی و…) می پردازد .

این قسمت به بررسی سرقت مسلحانه بانکی در شهر کرمانشاه می پردازد . این مستند چند شب پیش از شبکه سوم سیما پخش گردیده است
محمد بازدید : 508 پنجشنبه 22 تیر 1391 زمان : 0:03 نظرات (0)

 

دانلود فیلم این مرد جادویی نیست با لینک مستقیم|

.:: این مستند به مناسبت سالگرد قتل پهلوان روح الله داداشی تهیه شده است ::.

فرمت : Wmv

حجم : MB 275
دانلود با کیفیت : متوسط LQ
لینک دانلود : مستقیم – Direct

محمد بازدید : 490 سه شنبه 20 تیر 1391 زمان : 17:05 نظرات (0)

فیلم آموزشی لذت نقاشی به صورت کامل در 31 فصل اثر استاد Bob Ross

 

افتخار داریم برای اولین بار در ایران، تمام 31 فصل از فیلم آموزشی لذت نقاشی با حجم تقریبی 75 گیگابایت را، به صورت رایگان به شما عزیزان تقدیم نماییم.این فیلم آموزشی تاکنون به صورت رایگان در هیچ سایت ایرانی قرار نگرفته است و کلوپ دانلود افتخار دارد تمام 31 فصل را با لینک مستقیم برای شما آماده دانلود نماید

پست آپدیت شد
فصل 18 به طور کامل اضافه شد
فصل های بعدی به مرور اضافه خواهند شد
با یکی از بهترین مجموعه آموزش نقاشی رنگ روغن در خدمت علاقه مندان به نقاشی هستیم.این فیلم آموزشی که توسط استاد بزرگ Bob Ross آموزش داده میشود در 31 فصل تهیه شده است.

به جز فصل اول که شامل 1 قسمت است، بقیه فصل ها شامل 13 قسمت می باشند که جهت رفاه در دانلود ، هر 5 قسمت در یک فایل آماده دانلود شده است
به شرحی مختصر در مورد آقای باب راس توجه نمایید:
باب راس در سال 1943 در شهر ساحلی دایتونای فلوریدا بدنیا آمد. پدر باب یک نجار بود. سال نهم دبیرستان بود که مدرسه را رها کرد و به نیروی هوایی پیوست. بهنگام اقامتش در آنکورایج آلاسکا (Anchorage, Alaska) با نقاشی آشنا شد. بعد از پایان دوران خدمتش بود که به مدارس زیادی برای یادگیری نقاشی رفت، اما از کندی رسم تابلوها با روشهای کلاسیک خسته و ناکام شد و تصمیم گرفت در روش "تر روی تر" در نقاشی تحولی ایجاد کند و آنرا بکار گیرد تا بتواند بسیار سریعتر نقاشی بکشد و نقاشی یاد بدهد و این دستمایه ی اصلی تکنیک او شد.باب بعد از امتحان کردن روشهای بسیاری در نقاشی، از جمله نقاشی آبرنگ، توانست روش ویژه ی خود را که برگرفته از روش "تر روی تر" است ابداع کند. در روشهای کلاسیک رنگ روغن معمولا بعد از خشک شدن ِ یک لایه رنگ، لایه ی بعدی و جزئیات بعدی را اضافه می کنند و بهمین دلیل نمی توان یک اثر را یکباره خلق کرد. اما در روش تر روی تر می توان در کمتر از یک ساعت بطور کامل یک اثر را خلق کرد.ویدیوهای او تحت نام "لذت نقاشی با باب راس" از سال 1983 شروع به تولید شدند که میلیونها نفر در سراسر دنیا این برنامه های تلویزونی را مشاهده می کنند. او در برنامه هایش به همه ثابت می کند که همه می توانند مانند او نقاشی بکشند! او با کلام شیوا و بسیار جذابش و استفاده از استعاراتی مانند: "این ابر کوچولو داره اونجا شادی می کنه"، "شاد باشی کوه کوچولو" و ...  قدم بقدم ما را با روح آرام و دیدگاه زیبای خود از زندگی آشنا می کند.او با گفتن "این مخلوقات کوچک خدا دارن اونجا برای خودشون زندگی می کنن" بما یاد آوری می کند که هر چیزی و هر کسی به دوست نیاز دارد، حتا یک بوته.
برنامه های تلویزیونی باب راس در ایران از سال 1380 در شبکه ی چهارم صدا و سیما آغاز به پخش شدند و در این مدت بینندگان بسیاری را با خود همراه کرده اند و عملا سطح هنر نقاشی ایران را بالا برده اند. اینک نقاشی یک هنر همه گیر و بسیار جذاب شده است و کسی که این برنامه ها را ببیند نمی تواند از بی استعداد بودن بنالد!به این دلیل که دوبلر صدای باب در ایران صدایی مشابه باب، نرم و آرام، دارد بهنگام دیدن فیلم دوبله شده باب از تلویزیون شبکه ی 4 به ذهن بیننده ی ایرانی این می رسد که گزافه نیست اگر تصور کند این خود باب است که دارد به آرامی بفارسی سخن می گوید و این دلیل محبوبیت این برنامه در ایران است.باب در سخنانش می گوید: "هر روز،  روز خوبی برای زندگی کردن است!" و این جمله بسیاری از بینندگانش را به زندگی و آرامش تشویق می کند. بهمین دلیل است که میلیونها نفر در سراسر دنیا احساس نزدیکی با روح این مرد می کنند و او بحق عمق دوستی را با وجود خود نمایش می دهد.
در چهارم جولای 1995، (13 تیرماه 1374)  باب راس در سن 53 سالگی بر اثر ابتلا به سرطان فوت کرد، اما براستی او را در برنامه هایش می توان زنده و شاد دید، گویی جاودانه مانده است.
بعد از فوت باب، یکی از دوستانش بنام آنیت کوالسکی روش باب را برای نقاشی گلها توسعه داد.
هر چند که باب فوت کرد اما می توان تصور کرد که او با همان موهایی که مانند برگهای یک درخت بر سر او سایه انداخته، آرام و با همان صدای آرام،  به فرشتگان تعلیم نقاشی می دهد! و بسیاری از نقاشان آماتور ایرانی به روح او به پاس خدماتش درود می فرستند.

 

محمد بازدید : 547 پنجشنبه 08 تیر 1391 زمان : 18:18 نظرات (0)

 

مستند جهان در جنگ برای اولین بار به صورت کامل و با دو کیفیت برای سلیقه های مختلف 

افتخار داریم مجموعه مستند The World At War را به صورت کامل در 26 قسمت برای شما عزیزان آماده کنیم.سعی شده است که برای هر قسمت ، دو کیفیت XviD و BluRay 720p برای سلیقه های مختلف آماده دانلود شود.این مستند یکی از زیباترین مستندهای ساخته شده در سال 1973 است و امتیاز 9.7/10 را کسب کرده است

پست آپدیت شد.

قسمت 21 اضافه شد

این مستند در مورد جنگ جهانی دوم می باشد.جنگ جهانی دوم بزرگ‌ترین و پرتلفات‌ترین جنگ در تاریخ جهان است. آلمان در ۱ سپتامبر، ۱۹۳۹ به لهستان حمله کرد، این تاریخ متداول آغاز جنگ جهانی دوم در غرب است. منابع دیگر حمله ژاپن به چین را در ۷ ژوئیه، ۱۹۳۷، آغاز جنگ می‌دانند، و همچنین حمله ژاپن به منچوری که در ۱۹۳۱ انجام شده بود نیز به نوعی یکی از مقدمات جنگ جهانی دوم بود.

جنگ جهانی دوم به دلایل بسیاری آغاز شد. بعضی از اصلی تربن آن‌ها، بحران اقتصادی و تورم و درخواست غرامت جنگی از جمهوری وایمار آلمان پس از جنگ جهانی اول، و رکود اقتصادی و نیاز ژاپن به مواد اولیه بود که باعث ظهور و رواج اندیشه فاشیسم و ملی گرایی، ظهور اندیشه دیکتاتوری و محدود کردن فکر و اندیشه شد.
جنگ جهانی اول به پایان رسید، اما نظام سرمایه‌داری اروپا جنگ دیگری را آبستن بود. سرمایه‌داری اروپا از بازارهای پس از جنگ فربه شده بود. تنها چند ماه پس از جنگ جهانی اول بود که شوراهای انقلابی کارگری به ویژه در آلمان پدید آمده و شدیداً طبقهٔ حاکم را نگران کرده بودند. به همین خاطر طبقهٔ حاکم آلمان به تسلیح میلشیای ارتجاعی همت گمارد تا «خطر» انقلاب را برطرف کرده و بتواند انقلاب روسیه را از حمایت کارگران اروپا محروم نماید. شوراهای انقلابی کارگری درهم‌کوبیده شدند و بحران اقتصادی بر جای ماند تا این که در سال ۱۹۲۹ میزان بیکاری به درجه‌ای بی‌سابقه رسید. اشتهای استعماری قدرت‌های بزرگ سرمایه‌داری و رقابت‌هایشان هم در این زمان به شدت تقویت شده بودند. دو اتفاق مهم آتش اولیه جنگ جهانی دوم را برافروخت، حمله ژاپن به چین (ژوئیه ۱۹۳۷)و اشغال لهستان توسط آلمان (سپتامبر ۱۹۳۹). کشورهای درگیر جنگ جهانی دوم دو گروه بودند که به نام متفقین و متحدین شناخته می‌شوند.
کیفیت BluRayبه شرح زیر می باشد:
English | 1280 x 720 | BluRay- 5264Kbps | 23.976fps | ACC - 448Kbps 
کیفیت XviD به شرح زیر می باشد:
English | 524x 400| XviD- 5000Kbps | 25.000fps | ACC - 448Kbps 

محمد بازدید : 428 سه شنبه 06 تیر 1391 زمان : 22:20 نظرات (1)

 

|   مسابقه فوتبال جام ملت های اروپا- یک چهارم نهایی - انگلیس و ایتالیا - 24.06.2012 با کیفیت HD 720p |

|  ضربات پنالتی + خلاصه بازی + بازی به صورت کامل با کیفیت HD 720p   |

| به همراه لینک های کمکی از سرور RapidShare |

|پوشش کامل مسابقات یورو 2012 - پروژه ویژه کلوپ دانلود|

کاربران عزیز،پس از اتمام مسابقات یورو 2012 ، تمامی فایل های بازی های کامل از روی سرور حذف شده و فقط گل و خلاصه بازی ها قابلیت دانلود مستقیم خواهند داشت.لینک های کمکی حذف نخواهند شد

انگلیس باز هم در ضربات پنالتی شکست خورد؛ این بار برابر ایتالیا که نمایشی عالی در طول 120 دقیقه مسابقه داشت اما به آن‌چه در طول بازی شایسته‌اش بود در ضربات پنالتی رسید.

ایتالیا مالک مطلق میدان بود و فرصت‌های بسیاری را از دست داد. البته کار دفاع انگلیس هم عالی بود.

تعداد صفحات : 4

درباره ما
به نام خدا سلام به تمامی کاربران و دوستان.این وب سایت در یکشنبه 21 خرداد 1391 افتتاح شد. ما می خواهیم نیاز های کاربران اینترنت را رفع کنیم. پس لطفا برای هر چه بهتر شدن وب سایت نظر خود را بگویید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • موضوعات

  • نرم افزار
  • نرم افزار اینترنت
  • نرم افزار کاربردی
  • نرم افزار امنیتی
  • نرم افزار گرافیک
  • سایر
  • سایر سیستم عامل ها
  • مالتی مدیا
  • تصویری
  • مالتی مدیا
  • تصاویر
  • بازی کامپیوتر
  • بازی کنسول
  • مطالب
    آرشیو
  • سه شنبه 25 مرداد 1401
  • جمعه 24 تير 1401
  • شنبه 12 بهمن 1398
  • يکشنبه 07 دی 1393
  • پنجشنبه 04 دی 1393
  • جمعه 21 آذر 1393
  • پنجشنبه 18 ارديبهشت 1393
  • پنجشنبه 11 ارديبهشت 1393
  • چهارشنبه 10 ارديبهشت 1393
  • شنبه 06 ارديبهشت 1393
  • پنجشنبه 28 فروردين 1393
  • پنجشنبه 21 فروردين 1393
  • پنجشنبه 31 مرداد 1392
  • چهارشنبه 30 مرداد 1392
  • سه شنبه 29 مرداد 1392
  • دوشنبه 28 مرداد 1392
  • پنجشنبه 10 مرداد 1392
  • جمعه 20 ارديبهشت 1392
  • جمعه 20 بهمن 1391
  • شنبه 30 دی 1391
  • پنجشنبه 30 آذر 1391
  • شنبه 15 مهر 1391
  • پنجشنبه 13 مهر 1391
  • سه شنبه 11 مهر 1391
  • دوشنبه 10 مهر 1391
  • يکشنبه 09 مهر 1391
  • شنبه 01 مهر 1391
  • چهارشنبه 22 شهريور 1391
  • شنبه 11 شهريور 1391
  • سه شنبه 31 مرداد 1391
  • سه شنبه 17 مرداد 1391
  • يکشنبه 08 مرداد 1391
  • شنبه 07 مرداد 1391
  • جمعه 06 مرداد 1391
  • پنجشنبه 05 مرداد 1391
  • دوشنبه 02 مرداد 1391
  • يکشنبه 01 مرداد 1391
  • شنبه 31 تير 1391
  • جمعه 30 تير 1391
  • پنجشنبه 29 تير 1391
  • چهارشنبه 28 تير 1391
  • سه شنبه 27 تير 1391
  • دوشنبه 26 تير 1391
  • يکشنبه 25 تير 1391
  • شنبه 24 تير 1391
  • جمعه 23 تير 1391
  • پنجشنبه 22 تير 1391
  • چهارشنبه 21 تير 1391
  • سه شنبه 20 تير 1391
  • جمعه 09 تير 1391
  • پنجشنبه 08 تير 1391
  • چهارشنبه 07 تير 1391
  • سه شنبه 06 تير 1391
  • يکشنبه 04 تير 1391
  • شنبه 03 تير 1391
  • جمعه 02 تير 1391
  • پنجشنبه 01 تير 1391
  • چهارشنبه 31 خرداد 1391
  • سه شنبه 30 خرداد 1391
  • دوشنبه 29 خرداد 1391
  • يکشنبه 28 خرداد 1391
  • شنبه 27 خرداد 1391
  • جمعه 26 خرداد 1391
  • پنجشنبه 25 خرداد 1391
  • چهارشنبه 24 خرداد 1391
  • سه شنبه 23 خرداد 1391
  • دوشنبه 22 خرداد 1391
  • يکشنبه 21 خرداد 1391
  • نظرسنجی
    کدام بخش مورد پسند شما بوده است؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 846
  • کل نظرات : 105
  • افراد آنلاین : 17
  • تعداد اعضا : 640
  • آی پی امروز : 84
  • آی پی دیروز : 164
  • بازدید امروز : 115
  • باردید دیروز : 430
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 2,512
  • بازدید ماه : 2,512
  • بازدید سال : 91,210
  • بازدید کلی : 2,222,738
  • کدهای اختصاصی