loading...

کلوپ دانلود

سخت افزار

آخرین ارسال های انجمن
محمد بازدید : 576 جمعه 06 مرداد 1391 زمان : 11:20 نظرات (0)

در پست امروز وبسایت کلوپ دانلود،جدیدترین نسخه مجموعه درایور های Driverpack Solution برای هر دو نسخه 32 و64 بیتی را برای دانلود شما کاربران آماده کرده ایم.این نرم افزار با شناسایی و نصب خودکار درایور های سیستم عامل از بروز هرگونه مشکل در ناسازگاری درایور با سخت افزار مرتبط جلوگیری می کند.نرم افزارDriverpack Solution برای هر دو نسخه ی 32 و 64 بیتی ویندوز کاربرد دارد.این نرم افزار قابلیت شناسایی و نصب تمامی درایور های شرکت های Intel - AMD - ASUS - nVidia - GigaByte - HP- MSI - RealTek - Gigabyte - ATI - GeForce - Seagate را داراست.این مجموعه بهترین راه حل برای برطرف نمودن مشکلات درایوری اعم از قدیمی بودن،ناسازگاری،متناسب نبودن درایورها با ویندوزهای جدید و... است.با استفاده از این نرم افزار می توانید تنها با یک کلیک به صورت خودکار اقدام به شناسایی و بررسی سخت افزارهای نصب شده بر روی کامپیوتر کنید.

 

| نسخه جدید بر روی وبسایت قرار گرفت| 
| آخرین تغییرات تا 4/مرداد/1391| 

 

محمد بازدید : 481 پنجشنبه 29 تیر 1391 زمان : 18:38 نظرات (0)

هميشه راه هاي زيادي وجود دارد كه ما بتوانيم در هزينه ها صرفه جويي كنيم. نه تنها صرفه جويي بلكه گاهي هم با يك عمل ساده به جاي هدف گرفتن يك نشانه چندين هدف را نشانه رويم. همه ما مي دانيم كه وقتي بخواهيم فايلي متني را چاپ كنيم بايد به صورت يك برگ كار چاپ را انجام دهيم يا اگر بخواهيم همين كار را به صورت دو طرفه امكان پذير سازيم يا بايد ابتدا صفحه اول را پرينت گرفته و اقدام به چاپ صفحه دوم نمائيم يا اين كه از نرم افزاري به نام Fineprint استفاده كنيم.

محمد بازدید : 489 شنبه 24 تیر 1391 زمان : 19:46 نظرات (0)

 

اگر از جمله کسانی هستید که به تعداد دفعات زیاد تعویض ویندوز انجام میدهند و از نصب چندباره درایورهای سخت افزاری خسته شده اید ، باید مطلع باشید که میتوان از درایورهای نصب شده فایل پشتیبان (Backup) تهیه کنید و بعد از هربار نصب ویندوز به راحتی تمامی درایورها را نصب کنید. همچنین لازم است که برای حفظ کارآمدی کامل قطعات سخت افزاری همزمان با آپدیت ویندوزتان ، درایورها را نیز آپدیت نگهدارید که برای اینکار اگر بخواهید به سایت سازنده سخت افزارها مراجعه کنید ، وقت زیادی را از دست خواهید داد. در کنار این مسئله در بعضی اوقات لازم است که درایوری را از طریق اینترنت پیدا کنید و نصب نمایید.

Driver Easy Pro تمامی موارد ذکر شده در سطور بالا را برایتان در یک نرم افزار ساده فراهم آورده است. نرم افزاری ساده و کاربردی که میتواند درایورهای گم شده سخت افزارها را برایتان از طریق اینترنت پیدا کرده و نصب نمایید. همچنین میتواند از درایورهای نصب شده فایل پشتیبان تهیه نمایید و در مواقع لزوم آن را بازگردانی (restore) نماید. این نرم افزار بسیار ساده اطلاعات لازم از سخت افزارها و سیستم عاملتان را نمایش میدهد و میتواند با جستجوی سریع در اینترنت ، ضمن یافتن درایورهای گمشده ، درایورهای نصب شده را نیز آپدیت نماید. در کنار این قابلیت ، شاید نمایش اطلاعات جزئی از سخت افزارها مانند کارت گرافیک،کارت صدا ، حافظه رم و مادربورد نیز جالب باشد. این نرم افزار حتی میتواند درایورهای مربوط به قطعات متصل به کامپیوترتان مانند پرینترها ، دستگاه های دیجتال و موس و کیبرد و… را شناسایی و فرایندهای لازم را برروی آنها انجام دهد. در هنگام دانلود آپدیت یا درایورهای گمشده ، میتواند ضمن مشاهده حجم فایل در حال دانلود ، محل دانلود شدن آن روی سیستم خودتان را مشاهده کنید و در صورت نیاز فایل را در محل دیگری نیز نگهداری کنید. 

محمد بازدید : 457 جمعه 02 تیر 1391 زمان : 22:26 نظرات (0)

EASEUS Partition Master نرم افزاری است که دارای تمامی ابزار های لازم برای مدیریت پارتیشن را دارا میباشد. این نرم افزار قابلیت مدیریت همه جانبه هارد شما را به شما میدهد که توسط آن میتوانید هارد خود را به شکل جدید پارتیشن بندی نمایید اندازه درایوهای هارد خود را اضافه یا کم نماید و در صورت مشکل داشتن با کندی هارد توسط ابزار های لازم مشکلات هارد خود را بر طرف نمایید این برنامه یکی از کامل ترین برنامه ها جهت مدیریت هارد دیسک سیستم میباشد و قابلیت اجرا براوی تمامی سیستم عامل های ویندوز را نیز  دارا میباشد. در این بسته یک فایل Image که قابلیت بوت شدن را نیز دارد گنجانده شده که با رایت کردن آن بروی یک سی دی یا دی وی دی امکان مدیریت هارد به صورت بوت را نیز دارا میباشد.

محمد بازدید : 452 جمعه 02 تیر 1391 زمان : 22:24 نظرات (0)

نرم افزار USB Safely Remove 5.1.2.1185 یک نرم افزار برای حفاظت کامپیوتر شما در برار USB های مخرب می باشد که با خیال راحت حذف یک برنامه کاربردی برای USB قطع گردیده و سریع هر دستگاه را می توانید استفاده کنید آن را تضمین می کند که تمام داده ها بر روی دستگاه باقی می ماند زمانی که کارتان تمام شد می توانید از آن ها استفاده کنید. این نرم افزار می تواند برای سریع و دانلود نرم افزار حفاظت کامپیوتر شما در برابر usb های مخرب با کارایی بالا های متصل به کامپیوتر شما مورد استفاده قرار گیرد. پیشنهاد می کنیم این نرم افزار را از کلوپ دانلود دریافت نمایید.

محمد بازدید : 362 جمعه 02 تیر 1391 زمان : 13:45 نظرات (0)

نرم افزار EVEREST محصول شرکت Lavalys Consulting Group یک ابزار پیشرفته برای تشخیص قطعات سخت افزاری کامپیوتر و  ارزیابی قدرت کامپیوتر ها می باشد.EVEREST Ultimate Edition  یکی از برنامه های پیشرو در زمینه  عیب یابی و ارزیابی و مقایسه و محک زدن قطعات سخت افزاری سیستم است . برای بهینه سازی ، تنظیم و هم چنین overclock قطعات سخت افزاری باید اطلاعات دقیقی در مورد آنها داشته باشید . ماتیتورینگ پیشرفته و تشخیص قابلیت های سخت افزار و بررسی تغیرات تنظیمات به کمک این برنامه به راحتی انجام می شود .  محک زدن و ارزیابی CPU ، حافظه و فن به صورت مقدار واقعی  کارایی سیستم و مقایسه آن با دیگر قطعات و یا دیگر سیستم ها . به همراه ارائه کامل از جزئیات نرم افزارها ، برنامه های امنیتی ، سیستم عامل  نصب شده روی کامپیوتر و همچنین بخش عیب یابی با بیش از 100 صفحه راجع به سیستم شما . این برنامه به شما اطلاعات بسیار جامع و کاملی در مورد قطعات سیستم شما ، میزان عملکرد آنها ، توان واقعی آنها میدهد و در مقایسه بین قطعات برای سیستم های مختلف بسیار قدرتمند و پر کاربرد است . اکثر کسانی که با قطعات سخت افزاری کامپیوتر و تست و بررسی آنها سرو کار دارند این برنامه را به خوبی میشناسند و از آن به خوبی بهره میبرند . شما هم میتوانید با استفاده از این برنامه به تمامی زوایای سخت افزاری و نرم افزاری سیستم خو آگاه شوید و مشکلات آن را برطرف کنید . این برنامه همچنین اطلاعات بسیار دقیق و فنی در مورد قطعات و همچنین نرم افزارها و  برنامه های امنیتی ودرایور ها و حتی اطلاعات دقیقی در رابطه با DirectX  نصب شده روی سیستم شما ارائه میکند .با کمک برنامه EVEREST Ultimate Edition به راحتی قادر به مدیریت کامل  سیستم کامپیوتری و افزایش کارایی آن با تنظیمات ویژه ای خواهید بود.
قابلیت های برنامه EVEREST Ultimate Edition :
- بیان اطلاعات کامل و دقیق همراه با جزئیات از قطعات سخت افزاری سیستم
- بیان اطلاعات دقیق و کاملی از برنامهای نصب شده
- دادن اطلاعات کاملی در مورد سیستم عامل و برنامه های امنیتی نصب شده.
- اطلاعات کامل مرتبط با Motherboard و CPU همچون جزئیات دقیق در رابطه با BIOS.
- اطلاعات دقیق Chipset ها، اطلاعات در رابطه با DMI ،AGP, SPD و...
- توانایی زیر نظر گرفتن (Monitoring) قطعات سخت افزاری 
- ارائه اطلاعات سطح پایین سخت افزاری (Low-level hardware information) در 44 صفحه
- ارائه اطلاعات نرم افزاری در 44 صفحه
- ارائه اطلاعات امنیتی 6 صفحه 
- قابلیت تغییر تنظیمات سیستم
- سازگار با انواع مختلف ویندوز .

محمد بازدید : 499 جمعه 02 تیر 1391 زمان : 11:46 نظرات (0)
در این مطلب آخرین درایور منتشر شده برای تمامی کارت  های گرافیکی ATI  را جهت دانلود در سایت قرار داده ایم. (Radeon Series)
با نصب این درایور سرعت پردازش تصاویر گرافیکی و بازی های خود را به حداکثر ببرید.
آگر با بازی های جدید مشکل دارید و سیستم شما هنگ میکنه حتماً این درایور جدید را دانلود و نصب نمایید.

نکته : در لینک زیر شما به سایت شرکت ATI هدایت خواهید شد و بسته به مدل کارت گرافیک خود می توانید درایور مربوطه را با لینک مستقیم دانلود نمایید.

محمد بازدید : 506 چهارشنبه 24 خرداد 1391 زمان : 15:03 نظرات (0)

 دانلود نرم افزار استثنایی برای شناسایی سخت افزارها و نصب درایور های ناشناخته ویندوز 
Driver Pack Solution 12.3 Final  - آخرین ورژن -2012
آپدیت March 2012

ویژگی های مهم این برنامه ی بی نظیر :
1- درایورها را به صورت آفلاین در خود دارد ولی نرم افزارهای دیگر تنها لینک دانلود درایورها را به شما می دهند.
2- قابلیت شناسایی سخت افزارهای نصب نشده و سخت افزارهایی که نتوانسته اید درایور آنها را پیدا کرده و یا اصلا نمی دانید درایور نصب نشده مربوط به چه سخت افزاری است و یا ویندوز نتوانسته درایور ان را در CD مربوط به آن پیدا کند در این نرم افزار وجود دارد.
3- درایورهایی را که نرم افزار شناسایی می کند و در خود ندارد شما را به لینک اختصاصی دانلود آنها از طریق سایت شرکت سازنده هدایت می کند.


امکانات نرم افزار:
- قابلیت شناسایی سخت افزارهای نصب نشده و نصب درایور مناسب برای آنها
- دارا بودن درایورهای 32 بیتی و 64 بیتی
- پشتیبانی از ویندوز XP و Vista و 7 (سون)
- قابلیت به روز رسانی درایورهای نصب شده
- نمایش دمای CPU و مادربرد و هارد و مانیتور و ...
- دارای رابط کاربری چند زبانه و شناسایی خودکار زبان سیستم
- دارای دو مد کاری ساده و پیشرفته (Expert)
و ...

دیتا بیس برنامه نسبت به نسخه قبلی(R250) تغییری نداشته است. ظاهرا فقط چند مشکل ساده برطرف شده است. در ضمن در قسمت About نسخه برنامه R250 را نشان می دهد، ولی در منوی سمت چپ و پایین R255 مشخص است.

محمد بازدید : 417 چهارشنبه 24 خرداد 1391 زمان : 15:00 نظرات (0)

یکی از اساسی ترین مشکلات اکثر کاربران پس از نصب ویندوز در اختیار نداشتن دیسک درایور های رایانه شان می باشد که در برخی مواقع به آسانی و با تهیه دیسک همان درایور قابل حل می باشد. اما گاهی کاربر به دلیل قدیمی بودن رایانه قادر به تهیه درایور ها نمی باشد و این امر تبدیل به یک مشکل بزرگ میشود. نرم افزار Driver Reviver از سایت نرم افزار دانلود رایگان به همین منظور ساخته شده است.
این نرم افزار کاربردی دارای یکی از قوی ترین و بزرگ ترین بانک های اطلاعاتی درایور ها می باشد که در صورت دسترسی به اینترنت، در مدت زمانی کوتاه قادر است تمامی قطعات شما را تشخیص داده و درایور مربوط به آن را از اینترنت دانلود درایور کند. همچنین می تواند نسخه های جدید درایور ها را دریافت کرده و سخت افزار شما را با جدید ترین درایور آپدیت کند. به گفته سازندگان، این نرم افزار قادر به تشخیص 10،000،000 درایور قطعات سخت افزاری می باشد. با استفاده از این نرم افزار میتوان در وقت و هزینه ها صرفه جویی کرده و با کمترین هزینه و کم ترین اتلاف وقت درایور تمامی سخت افزار ها را نصب و آپدیت کرد.

محمد بازدید : 628 دوشنبه 22 خرداد 1391 زمان : 22:00 نظرات (0)
| برای اولین بار در میان وبسایت های ایرانی|
| دانلود مجموعه ی تمامی درایور های ویندوز های سون،ویستا،XP ،2000 و 2003|
| دانلود نسخه 32 و 64 بیتی به صورت جدا در قسمت هایی با حجم یک گیگابایت|

| آخرین تغییرات تا 22/خرداد/1391 |

در پست امروز وبسایت کلوپ دانلود،مجموعه جدیدترین و به روزترین درایور های سیستم عامل ویندوز را برای دانلود شما کاربران آماده کرده ایم. مجموعه ی DriverPacks شامل تمامی درایور ها برای سیستم عامل های سون،XP ،2000 و ویستا است.در این مجموعه نسخه 32 و 64 بیتی درایور های کارت صدا،کارت گرافیک،بلوتوس و... شرکت های Intel - AMD - ASUS - nVidia - GigaByte - HP - MSI - RealTek - Gigabyte - ATI - GeForce - Seagate به صورت جدا گردآوری شده است.

 

درباره ما
به نام خدا سلام به تمامی کاربران و دوستان.این وب سایت در یکشنبه 21 خرداد 1391 افتتاح شد. ما می خواهیم نیاز های کاربران اینترنت را رفع کنیم. پس لطفا برای هر چه بهتر شدن وب سایت نظر خود را بگویید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • موضوعات

  • نرم افزار
  • نرم افزار اینترنت
  • نرم افزار کاربردی
  • نرم افزار امنیتی
  • نرم افزار گرافیک
  • سایر
  • سایر سیستم عامل ها
  • مالتی مدیا
  • تصویری
  • مالتی مدیا
  • تصاویر
  • بازی کامپیوتر
  • بازی کنسول
  • مطالب
    آرشیو
  • سه شنبه 25 مرداد 1401
  • جمعه 24 تير 1401
  • شنبه 12 بهمن 1398
  • يکشنبه 07 دی 1393
  • پنجشنبه 04 دی 1393
  • جمعه 21 آذر 1393
  • پنجشنبه 18 ارديبهشت 1393
  • پنجشنبه 11 ارديبهشت 1393
  • چهارشنبه 10 ارديبهشت 1393
  • شنبه 06 ارديبهشت 1393
  • پنجشنبه 28 فروردين 1393
  • پنجشنبه 21 فروردين 1393
  • پنجشنبه 31 مرداد 1392
  • چهارشنبه 30 مرداد 1392
  • سه شنبه 29 مرداد 1392
  • دوشنبه 28 مرداد 1392
  • پنجشنبه 10 مرداد 1392
  • جمعه 20 ارديبهشت 1392
  • جمعه 20 بهمن 1391
  • شنبه 30 دی 1391
  • پنجشنبه 30 آذر 1391
  • شنبه 15 مهر 1391
  • پنجشنبه 13 مهر 1391
  • سه شنبه 11 مهر 1391
  • دوشنبه 10 مهر 1391
  • يکشنبه 09 مهر 1391
  • شنبه 01 مهر 1391
  • چهارشنبه 22 شهريور 1391
  • شنبه 11 شهريور 1391
  • سه شنبه 31 مرداد 1391
  • سه شنبه 17 مرداد 1391
  • يکشنبه 08 مرداد 1391
  • شنبه 07 مرداد 1391
  • جمعه 06 مرداد 1391
  • پنجشنبه 05 مرداد 1391
  • دوشنبه 02 مرداد 1391
  • يکشنبه 01 مرداد 1391
  • شنبه 31 تير 1391
  • جمعه 30 تير 1391
  • پنجشنبه 29 تير 1391
  • چهارشنبه 28 تير 1391
  • سه شنبه 27 تير 1391
  • دوشنبه 26 تير 1391
  • يکشنبه 25 تير 1391
  • شنبه 24 تير 1391
  • جمعه 23 تير 1391
  • پنجشنبه 22 تير 1391
  • چهارشنبه 21 تير 1391
  • سه شنبه 20 تير 1391
  • جمعه 09 تير 1391
  • پنجشنبه 08 تير 1391
  • چهارشنبه 07 تير 1391
  • سه شنبه 06 تير 1391
  • يکشنبه 04 تير 1391
  • شنبه 03 تير 1391
  • جمعه 02 تير 1391
  • پنجشنبه 01 تير 1391
  • چهارشنبه 31 خرداد 1391
  • سه شنبه 30 خرداد 1391
  • دوشنبه 29 خرداد 1391
  • يکشنبه 28 خرداد 1391
  • شنبه 27 خرداد 1391
  • جمعه 26 خرداد 1391
  • پنجشنبه 25 خرداد 1391
  • چهارشنبه 24 خرداد 1391
  • سه شنبه 23 خرداد 1391
  • دوشنبه 22 خرداد 1391
  • يکشنبه 21 خرداد 1391
  • نظرسنجی
    کدام بخش مورد پسند شما بوده است؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 846
  • کل نظرات : 105
  • افراد آنلاین : 17
  • تعداد اعضا : 640
  • آی پی امروز : 111
  • آی پی دیروز : 164
  • بازدید امروز : 151
  • باردید دیروز : 430
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 2,548
  • بازدید ماه : 2,548
  • بازدید سال : 91,246
  • بازدید کلی : 2,222,774
  • کدهای اختصاصی